Caloni Makaroni Skrevet 20. oktober 2013 Skrevet 20. oktober 2013 Hei! Jeg fikk for noen mnd siden Phenergan av legen min for å hjelpe med søvnen, og de har forsåvidt hatt god effekt, men noen kvelder er det bivirkningen "rest-less legs" som tar meg først, og gjør det umulig å sovne uansett hvor trøtt jeg blir. Jeg ba legen min om Vallergan i stedet, da dette er noe jeg gikk på for en god del år siden, og som jeg husket hadde god effekt. Når jeg kikker på pakningsvedlegget til Vallergan ser det ut til å ha blitt endret siden sist jeg leste det - jeg synes Vallergan ser "farligere" ut nå. Er det jeg som husker feil, eller har det blitt gjort ytterligere forskning/undersøkelser som har avdekket av Vallergan er mer avhengighetsskapende enn først antatt? Og sett i forhold til hverandre - er Phenergan å foretrekke fremfor Vallergan, eller går det ca ut på det samme? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2013 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg tror det er ganske "ett fett". Vi bruker kun Vallergan. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Skrevet 20. oktober 2013 OK, tusen takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.