AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Når jeg selv føler at jeg har alle symptomer på fibromyalgi, kan jeg da gå til legen å si at dette vil jeg utredes for, eller er den diagnosen for diffus??Anonymous poster hash: 615cd...9d6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia1 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Når jeg selv føler at jeg har alle symptomer på fibromyalgi, kan jeg da gå til legen å si at dette vil jeg utredes for, eller er den diagnosen for diffus??Anonymous poster hash: 615cd...9d6 Ja, det er naturlig at du tar opp dette med fastlegen. Legen vil evt henvise deg videre for å avklare hva som er årsak til plagene dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sliten.no Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Føler at jeg så mange ganger har snakket med lege om alle vondter, depresjon, hode og nakkevondt. Det blir aldri snakker om at det kan vere en diagnose. Kun trening trening og atter trening. Men jeg orker ikke. I full jobb og med tre barn hjemme har jeg ikke energi til mer. Går med konstant dårlig samvittighet pga at jeg ikke strekker til hverken hjemme eller på jobb. Og jeg burde absolutt hatt mer tid til meg selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.