Gå til innhold

tror jeg kansje har beinkreft


anonym1234321

Anbefalte innlegg

anonym1234321

jeg satte i sofaen en dag også lå jeg i en rar posisjon og ribbeinet mitt bøyde seg litt, etter det tenkte jeg ikke på det, men i dag fikk jeg en liten klump på midten av ribbeinene, jeg begynte å bekrymre meg, så jeg søkte litt på nettet og der sto at du kan ha det hvis du har en klump på et bein, kan du ha beinkreft. jeg tenkte at kansje det er kreften som spiser opp ribbeinet mitt. den er kjempeliten.

 

jeg er 14 år og har ingen sykdommer ellers.

 

jeg har kansje en av symptomene det er trøtthet, men jeg sitter jo på dataen et par timer om dagen så kansje det er det.

Endret av anonym1234321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å ta kontakt med lege for å bli  beroliget. Kuler skal undersøkes. Men i 98% av tilfellene går det sikkert bra. Harde kuler som ikke er bevegelig er mer skumle enn fettkuler som er myke og kan flyttes litt på. Slapp er ganske vanlig. Så bare løp til legen å få dine bekymringer ute av verden. 



Anonymous poster hash: 7596b...45e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett er roten til mye vondt/bekymringer. Slutt å lese rundt om symptomer og sykdommer der - du blir bare engstelig. Gå til lege.

 

Det er vanskelig, ut fra din beskrivelse å fortstå helt hvor på ribbeina denne lille kulen er plassert. Men er det midt i mellom (der hvor navlen sitter og rett opp), så er det litt kulete der. Jeg synes du skal ta en tur til legen og få det sjekket. Det er ingen grunn til å tro at du har beinkreft, men du trenger en lege for å få roet dine bekymringer rundt dette. 

 

 



Anonymous poster hash: ce15c...e77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...