inkeink Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Jeg spør igjen. Hva er vanlig dose å bruke av aurorix sammen med Remeronn15 mg.Jeg er engstelig og tør ikke synse med dette. Spør også om tolvon og aurorix. Hvor mye av tolvon og hvor mye aurorix . Vær så snill og svar meg. Du er den i landet som har mest greie på dette. 0 Siter
ISW Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Svarte ikke NHD "så mye som du tåler"? Han har vel også skrevet i mange andre tråder at Remeron/Tolvon går fint sammen med Aurorix. Det er vel uansett lite vits å bruke "den gamle traveren" Tolvon når man har Remeron som fungerer bedre? 0 Siter
inkeink Skrevet 27. november 2013 Forfatter Skrevet 27. november 2013 Så mye jeg tåler blir ikke godt nok svar for meg med min tablettangst. Jeg må få det sånn ca iallefall. NHD er den som har mest greie på aurorix her i landet og han var også den som foreslo denne medisinen for meg i 2004. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.