AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Jeg var inne på eksperthjelp.no og stilte et spørsmål til deg. Nå angrer jeg veldig på at jeg i det hele tatt stilte dette. I tillegg er jeg livredd for at mailen jeg sendte vil komme i retur med svar og at noen annen kan komme til å lese den. Er litt variabel i formen og ser ikke alltid konsekvensene av det jeg gjør. Nå er jeg langt nede og betaler gjerne mye for å få stoppet det spørsmålet. Kan jeg kontakte deg på noe vis? Kan jo ikke legge ut navnet mitt her heller. Please? Anonymous poster hash: 53670...e31 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Jeg var inne på eksperthjelp.no og stilte et spørsmål til deg. Nå angrer jeg veldig på at jeg i det hele tatt stilte dette. I tillegg er jeg livredd for at mailen jeg sendte vil komme i retur med svar og at noen annen kan komme til å lese den. Er litt variabel i formen og ser ikke alltid konsekvensene av det jeg gjør. Nå er jeg langt nede og betaler gjerne mye for å få stoppet det spørsmålet. Kan jeg kontakte deg på noe vis? Kan jo ikke legge ut navnet mitt her heller. Please? Anonymous poster hash: 53670...e31 Vil bare betrygge deg litt, det er bare du og nhd som ser det du har skrevet på eksperthjelp. Slapp av. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Jeg tror ikke det finnes noen angreknapp. Jeg kan trygge deg på at det er ingen annen som får lese spørsmål og svar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Jeg tror ikke det finnes noen angreknapp. Jeg kan trygge deg på at det er ingen annen som får lese spørsmål og svar. Kommer ikke svaret på mail da? Anonymous poster hash: 0f871...91d 0 Siter
ISW Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Nei. Du får bare en mail om at det kan leses der :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Nei. Du får bare en mail om at det kan leses der :-) Takk, ble 10 kilo lettere nå Anonymous poster hash: 0f871...91d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.