Nicklusheletida Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Trappeøvelser er jo noe jeg kan få til! Har jeg ikke tenkt på. Nå gleder jeg meg til ferien - da skal jeg ut på tur HVER ENESTE DAG :-) Gleder meg til både gåturer, langrennsturer og slalåm! Jeg håper også på skiturer i jula, men først må det komme snø 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Trodde dere hadde snø i Oslo? Her sør er det bare pisseregn, men vi skal bort noen dager, og der er det snø :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Trodde dere hadde snø i Oslo?Det kom snø i helgen for halvannen uke siden, men den ble tatt av mildværet en stund senere. Nå er det gråvær og halvmørkt hele dagen, og temperaturen går litt opp og ned, slik at veier og fortau innimellom er dekket av et tynt, usynlig islag med eller uten vann oppå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det kom snø i helgen for halvannen uke siden, men den ble tatt av mildværet en stund senere. Nå er det gråvær og halvmørkt hele dagen, og temperaturen går litt opp og ned, slik at veier og fortau innimellom er dekket av et tynt, usynlig islag med eller uten vann oppå. Usj. Her har vi hatt mildt og regn lenge nå, ingen is. Har plukket fersk løvetann til kaninene - greit for dem, men kommer ikke akkurat i julestemning av å plukke løvetann og grønt gress til dem nå... :-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Usj. Her har vi hatt mildt og regn lenge nå, ingen is. Har plukket fersk løvetann til kaninene - greit for dem, men kommer ikke akkurat i julestemning av å plukke løvetann og grønt gress til dem nå... :-PNei, julestemning er det dårlig med her også. Det snødde litt i går, men det var bare dekorativt i lufta en kort stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Meldt regn i Oslo og omegn hele jula jo:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.