Gå til innhold

Denne uka og forrige ukes trening.

Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Trappeøvelser er jo noe jeg kan få til! Har jeg ikke tenkt på. Nå gleder jeg meg til ferien - da skal jeg ut på tur HVER ENESTE DAG :-) Gleder meg til både gåturer, langrennsturer og slalåm!

Jeg håper også på skiturer i jula, men først må det komme snø -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde dere hadde snø i Oslo?

Det kom snø i helgen for halvannen uke siden, men den ble tatt av mildværet en stund senere. Nå er det gråvær og halvmørkt hele dagen, og temperaturen går litt opp og ned, slik at veier og fortau innimellom er dekket av et tynt, usynlig islag med eller uten vann oppå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom snø i helgen for halvannen uke siden, men den ble tatt av mildværet en stund senere. Nå er det gråvær og halvmørkt hele dagen, og temperaturen går litt opp og ned, slik at veier og fortau innimellom er dekket av et tynt, usynlig islag med eller uten vann oppå.

Usj. Her har vi hatt mildt og regn lenge nå, ingen is. Har plukket fersk løvetann til kaninene - greit for dem, men kommer ikke akkurat i julestemning av å plukke løvetann og grønt gress til dem nå... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Her har vi hatt mildt og regn lenge nå, ingen is. Har plukket fersk løvetann til kaninene - greit for dem, men kommer ikke akkurat i julestemning av å plukke løvetann og grønt gress til dem nå... :-P

Nei, julestemning er det dårlig med her også. Det snødde litt i går, men det var bare dekorativt i lufta en kort stund.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...