Nicklusheletida Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg foreslo oppdatering her forrige søndag, men jeg klarer tydeligvis ikke å følge opp disse trådene. Dol blir lite prioritert for tiden. Forrige uke ble en god uke med 4 treninger. Den uka bare en dessverre og jeg tror kommende uke heller ikke blir så veldig bra, men skal prøve å få tid til litt trening i mellom alle andre planer. Kommer sterkere tilbake på nyåret :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg trener ikke for tiden. Fatter ikke hvordan jeg skal kunne klare å prioritere det. Det går i ett fra morgen til kveld, med jobb, kjøring hit og dit, lekser og legging, og ungene liker ikke hvis jeg er borte/ute om kvelden (er jo det innimellom, hvis jeg må på et møte, eller det er noe helt spesielt hos ei venninne, men ikke ofte). Håper jeg klarer å få kommet meg ut på turer i juleferien. Men jeg tar armhevinger hver dag! Det er da noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maglor Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dabber litt av nå pga juleforberedelser og klubbene stenger etter hvert til over nyttår. Onsdag blir siste ordinære økt i år, blir sikkert noen fotturer i ferien hvis været kommer seg. Uke 49: Mandag: kampsport 1 time, 1 time undervisning Onsdag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Torsdag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Fredag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Lørdag: Kampsport 2,5 timer Søndag: Kampsport 3 timer Uke 50: Onsdag: Gåtur 2 timer, kampsport 1 time Torsdag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Fredag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Lørdag: Gåtur 1 time 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Åh, har ikke hatt en god treningsøkt på snart 2 uker pga diverse sykdom. Nå reiser eks og jeg bort noen dager snart og da dropper jeg treningstøy, ev kun bikini til svømming. Hvis det er med og ikke blir brukt, blir det bare stress og negativt. Satser dog på å være back on track med trening fra lille julaften, bank i bordet. Kostholdet SKAL i boks fra nyåret. Satser på at 2014 blir et knallbra år for oss alle! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dabber litt av nå pga juleforberedelser og klubbene stenger etter hvert til over nyttår. Onsdag blir siste ordinære økt i år, blir sikkert noen fotturer i ferien hvis været kommer seg. Uke 49: Mandag: kampsport 1 time, 1 time undervisning Onsdag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Torsdag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Fredag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Lørdag: Kampsport 2,5 timer Søndag: Kampsport 3 timer Uke 50: Onsdag: Gåtur 2 timer, kampsport 1 time Torsdag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Fredag: Gåtur 1 time, kampsport 1 time Lørdag: Gåtur 1 time Wow! Så bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg trener ikke for tiden. Fatter ikke hvordan jeg skal kunne klare å prioritere det. Det går i ett fra morgen til kveld, med jobb, kjøring hit og dit, lekser og legging, og ungene liker ikke hvis jeg er borte/ute om kvelden (er jo det innimellom, hvis jeg må på et møte, eller det er noe helt spesielt hos ei venninne, men ikke ofte). Håper jeg klarer å få kommet meg ut på turer i juleferien. Men jeg tar armhevinger hver dag! Det er da noe... Sats på turer i jula! Tenk så deilig det da blir å kose seg m god mat osv etterpå. Lettere å komme i gang på nyåret også. Men skjønner det er enkelt for meg å si som kun har meg selv å tenke på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nå reiser eks og jeg bort noen dager snart På'n igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Trener som vanlig, dvs hard, ukentlig to-timersøkt og et par styrkedager i tillegg. Lite snø her, så usikker på om det blir noe ski i jula, men et par turer i svømmehallen blir det iallefall... Endret 17. desember 2013 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg leser forresten "Helvetesuka" av Bertrand Larssen nå. Så får vi se om jeg lærer noe. Den forrige boka hans nådde ikke fram. Men for to uker siden, før jeg både fikk omgangssyke og halsbetennelse, kjente jeg på en sjeldent god løpsfølelse. Tenk så bra den kan bli, bare ved å gå ned litt..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nå reiser eks og jeg bort noen dager snart Så flyttingen ble avblåst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 På'n igjen? Som venner i alle fall. Jeg lever i total fornektelse ifht hva 2014 vil innebære. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Så flyttingen ble avblåst? Utsatt. Jeg tryglet om å ikke gjøre det i jula. Vi feirer ikke juledagene sammen. Jeg har levd sånn siden mars nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Som venner i alle fall. Jeg lever i total fornektelse ifht hva 2014 vil innebære. Ikke lyst på ny mann i 14 iallefall... Svært få som syns det er supersexy at sin nye bor sammen med eksen hun ikke greier flytte fra ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ikke lyst på ny mann i 14 iallefall... Svært få som syns det er supersexy at sin nye bor sammen med eksen hun ikke greier flytte fra ... Nå orker jeg ikke tanken på noen ny mann. Ikke på å flytte heller. Ikke på å få dårlig råd heller. Ikke å ikke ha mulighet til å få barn heller. Men jeg greier ikke å glede meg så mye til noe heller. Jo, å reise bort nå og få trent snart igjen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Åh, hvor er den sletteknappen når den trengs..... Ble l i t t klaging over her, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Åh, hvor er den sletteknappen når den trengs..... Ble l i t t klaging over her, ja Regner med noen dager er lysere enn andre... Endret 17. desember 2013 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Regner med noen dager er lysere enn andre... Egentlig hviler det en mørk sky over hele livet. Det står på pause. Men av en eller annen grunn har jeg brått muligens blitt god i mindfullness, for jeg tenker kun noen dager fram i tid hele tida. Så nå er det kun tur. Så juledagene. Deretter et svart hull, som jeg ikke orker å være i... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg trener ikke for tiden. Fatter ikke hvordan jeg skal kunne klare å prioritere det. Det går i ett fra morgen til kveld, med jobb, kjøring hit og dit, lekser og legging, og ungene liker ikke hvis jeg er borte/ute om kvelden (er jo det innimellom, hvis jeg må på et møte, eller det er noe helt spesielt hos ei venninne, men ikke ofte). Håper jeg klarer å få kommet meg ut på turer i juleferien. Men jeg tar armhevinger hver dag! Det er da noe... Ja, det er forståelig det. Jeg har jo vært der selv, men det har blitt roligere tider for meg. Tiden går så fort og plutselig er tidklemma over :-) Det er mye man kan gjøre i hverdagen og armehevinger er bra. Jeg bruker manualer. Trapper istedenfor heis . Jeg har også en Ikeakrakk hjemme jeg bruker. Opp og ned på den. Først 20 repitisjoner med ene beinet og så 20 rep med andre beinet. Gjentar dette 3-4 ganger. Innbiller meg at det hjelper på rumpe og lår, selv om den ideelt sett burde vært litt høyere. Den når meg til rett under knærne, men burde nådd over knærne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ja, det er forståelig det. Jeg har jo vært der selv, men det har blitt roligere tider for meg. Tiden går så fort og plutselig er tidklemma over :-) Det er mye man kan gjøre i hverdagen og armehevinger er bra. Jeg bruker manualer. Trapper istedenfor heis . Jeg har også en Ikeakrakk hjemme jeg bruker. Opp og ned på den. Først 20 repitisjoner med ene beinet og så 20 rep med andre beinet. Gjentar dette 3-4 ganger. Innbiller meg at det hjelper på rumpe og lår, selv om den ideelt sett burde vært litt høyere. Den når meg til rett under knærne, men burde nådd over knærne. Trappeøvelser er jo noe jeg kan få til! Har jeg ikke tenkt på. Nå gleder jeg meg til ferien - da skal jeg ut på tur HVER ENESTE DAG :-) Gleder meg til både gåturer, langrennsturer og slalåm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Sats på turer i jula! Tenk så deilig det da blir å kose seg m god mat osv etterpå. Lettere å komme i gang på nyåret også. Men skjønner det er enkelt for meg å si som kun har meg selv å tenke på... Ja, gleder meg til ferie nå! Skal ut hver eneste dag og røre kroppen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.