Gå til innhold

Øm kul i bakhodet, hjelp?


Bekymret:(

Anbefalte innlegg

Hei
Jeg er 16 år, jente, som har oppdaget en ekkel kul i bakhodet. Den skremmer meg litt ettersom jeg var dum nok til å søke rundt for å finne ut hva det var. Jeg har vært hos legen og sjekket den og andre ting som har vært litt galt med meg. Hatt symptomer som tretthet og svimmel og sånn. Og fikk vite at jeg har jernmangel og vitaminmangel, har fått medisin mot dette nå da. Jeg fikk legen til å sjekke ut kulen også. Han sa det bare var en betent muskelknute eller hva det kalles. Jeg tok det med ro og tenkte ikke så mye over det. (dette er da snart en måned siden). Men så har jeg begynt å tenke på det igjen, og det plager meg psykisk, føler jeg ikke er frisk. Jeg leter etter symptomene på svulst fordi jeg er så redd. Det er jo ikke så bra. Men jeg vil gjerne vite hva det er? Er det en betent muskelknute? burde den ikke vært borte nå? 

Den er ikke kjempestor, mamma og pappa klarer ikke kjenne den, men jeg kjenner den. Den er hard og kjennes som et ben. Og på den ene siden av den, der den begynner å bli borte, sånn helt ytterst på kanten av den så er det vondt når jeg trykker. Jeg er redd for å bli alvorlig syk så dette her plager meg veldig og jeg trenger svar! Jeg har slitt med nakke og skuldre en stund nå, pga skolen er litt mye for meg. Så det kan jo være en sånn betent ting, men usikkerheten er så stor at jeg ikke klarer tenkte positivt. Tror jeg må en tur til legen igjen på nyåret om ikke det bedrer seg. 

Takk for svar på forhånd!

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at kulen er vond er et bra tegn. Kreftsvulster er som regel ikke ømme har jeg lest. Og hvis den er på vei borte så er jo også det et godt tegn.



Anonymous poster hash: 20dae...17e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...