Gå til innhold

Forvirret


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei!For noen måneder siden fikk jeg ubeskyttet oral sex fra en asiatisk jente i utlander( ikke en prostituert)

2-3 dager fikk jeg litt kløe ved enden av tråden under penishodet,som igjen forsvandt en dag eller to etterpå.

Fålte også litt stikking iblandt på tuppen av forhuden,men det forsvandt også fort.

Ca 7 uker senere fikk jeg plutselig smerter etter at jeg hadde urinert,men ingen smerte under selve tømmingen.

Smertene kom gjerne etter noen minutter å det føltes som om at jeg hadde en dråpe urin stående fast midt i legeme og at den førte til litt svie.fikk aldrig noe sår eller noen form for utflod fra penis.

Etter en stund syntes jeg at det kom andre symptomer,som litt trykk på siden av /rundt pung,men ikke ømme testikler.

Under utløstning føltes det også rart uten at jeg helt kan forklare hvordan.

Jeg dro naturligvis til lege å fikk tatt en urinprøve.Jeg hadde litt blood i urinen så legen skrev ut noen tabeletter mot det,samtidig så fikk jeg 2 tab mot klamydia.

Etpar dager senere så føltes alt mye bedre,men en uke etter syntes jeg at jeg kjente anntydninger til litt stikking i urinrøret igjen.det var samme dagen som jeg skulle til ettersjekk hos legen min.

Hos legen fikk jeg beskjed om at jeg var frisk,det var ingen spor av klamydia i uriprøven min.Jeg spurte samtidig om den samme testen hadde blitt testet for gonore.

Han sier at jeg er sjekket for alt å det er ingen sjangse for at jeg kunne ha noen av disse sykdommene.

Er det virkelig mulig at disse testene kan lyge?han ble ikke å sende inn prøven som jeg hadde med denne gang ,for det var ingen vits.han tok en sjekk av den på kontoret,å sa den var helt fin.

Er det ikke merkelig at jeg ble kvitt plagene etter medisinen jeg fikk første gang,men så viser testen at jeg har vært frisk hele tiden?Klarer liksom ikke slå det helt ifrag meg,å det går jo utover min helsetilstand i seg selv siden jeg knapt har spist på flere dager grunnet nerver.Er det noen andre sykdommer jeg burde ha sjekket meg for som jeg kunne fått fra oralsexen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei, Det er selvfølgelig umulig for meg å stille noen , kan bare tenke litt rundt det du forteller. Det er riktig at bakterier (og virus) kan overføres ved oral sex. Men faren for smitte ved de vanligste bakterier, som gonokokker og klamydia, er ikke så stor som ved vanlig sex. Det er derimot enkelte bakterier som forekommer i munnen/halsen, som an overføres og som kan forårsake plager. Jeg forstår at det ble tatt prøve på klamydia. Urinprøve på klamydia er en meget bra prøve og en negativ test skulle være en ganske sterk bevis på at du ikke har klamydia. Undersøkelse på gonokokker i urinen er ikke på langt nær så pålitelig. Det at du reagerte så godt på antibiotika tyder på at du hadde en infeksjon forårsaket av bakterier som var ømfintlig for det middelet (hva nå det var) du fikk. Men etter din beskrivelse er det ikke noe som tyder på at du fortsatt skulle ha en infeksjon. Heller ikke de smertene de beskriver. Kan det ha vært noe grus i urinen som utløste både smertene og blodet?

Jeg synes at hvis ikke du har noen plager skal du glemme det hele som en ubehagelig episode. Jeg har ingen forslag om eventuell undersøkelse medtanke på noen bakterier eller noen sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...