Gå til innhold

betennelse etter behandling med Wartner fryse behandling


egotrip

Anbefalte innlegg

Hei !

Har hatt en fotvorte en stund, og startet behandling av den. Gikk til innkjøp av Wartner sin kjølebehandlingssak. Den har virket greit på foten.

MEN, fikk noe jeg trodde var en vorte på pekefingerleddet her for en ukes tid siden og tenkte at jeg skulle ta rotta på den og,  

 

Problemet er at nå har jeg fått en betennelse på midtre finger ledd der hvor jeg behandlet, får ut verk fra det men fingeren/leddet er vondt og rødt. Har fulgt beskrivelsen på pakningen til punkt og prikke 40 sek påfotvorter og 20 sek på hender.. 

Legger ved et bilde av fingeren, har ikke lyst til at det skal bli no varig men her så om dere har noen innspill så hadde det vært flott. Burde jeg stikke til legen min med dette ?

 

Mvh Espen 20140109_101750.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Hei Espen,
Vi ser at du har lastet opp bilde av fingeren din etter vortebehandling.


Klikks helseredaksjon kunne godt ha tenkt seg å skrive en artikkel om dette der vi blant annet ringer produsenten og spør om de har noen forklaring på dette.

Hvis dette er ålreit for deg, kunne du ta kontakt med oss på epost ([email protected]), så vi kan sette en av journalistene våre på saken?

 

Med vennlig hilsen Redaksjonen i Klikk Helse/Doktor Online

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Espen,

Vi ser at du har lastet opp bilde av fingeren din etter vortebehandling.

Klikks helseredaksjon kunne godt ha tenkt seg å skrive en artikkel om dette der vi blant annet ringer produsenten og spør om de har noen forklaring på dette.

Hvis dette er ålreit for deg, kunne du ta kontakt med oss på epost ([email protected]), så vi kan sette en av journalistene våre på saken?

 

Med vennlig hilsen Redaksjonen i Klikk Helse/Doktor Online

Helt greit det. ! Har sendt dere mail. 

Bare håper jeg ikke har fått skadet vevet så det utvikler seg til noe mer alvorlig enn en betent finger. Selv om jeg selv synes at det bli en mer og mer merkbar ring på huden, hvor kryo applikatoren var.. 

 

Ingen som har noe innspill ?

 

20140109_144455-1.jpg

Endret av egotrip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...