Gå til innhold

Finnes det lykkelige horer?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Legg merke til at jeg skrev *frivillig*. Og sist jeg sjekket var kjøp av alkohol lovlig, og kan på ingen måte sammenlignes med pedofili.

Hei!

Jeg håper du forstår overskriften, : perspektiv gruppenivå og problem.

Jeg gidder ikke skive med kverulanter, jeg har mye annet å bruke tiden min på,

Feks arbeide i menneskerettsorganisasjonen :-) til bekjempelse av prostitusjon. Ganske på lik linje som tortur, og natkotikaomsetning, det er alt i samme sjanger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tjohei1

    14

  • Maglor

    13

  • AnonymBruker

    13

  • slabbedask

    12

Hei!

Jeg håper du forstår overskriften, : perspektiv gruppenivå og problem.

Jeg gidder ikke skive med kverulanter, jeg har mye annet å bruke tiden min på,

Feks arbeide i menneskerettsorganisasjonen :-) til bekjempelse av prostitusjon. Ganske på lik linje som tortur, og natkotikaomsetning, det er alt i samme sjanger :-)

 

Du glemte å neven rett til å kopiere og distribuere andres åndsverk.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte å neven rett til å kopiere og distribuere andres åndsverk.

Hei

?

Skjønner ikke hva du mener:-)

Men du har vel godt tom for svar:-)

Sånn faller dumhet på sine egne bokstaver til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde prostituerte var mennesker, og mennesker er vel alle forskjellige?

Noen liker å kalle seg talspersoner og si slik er det for alle.

Sånne tar ikke jeg seriøst.



Anonymous poster hash: 95291...67f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Folk som ønsker å få litt mer penger å rutte med (som allerede har nok penger til mat/hus) velger altså prositusjon, fordi det gjør dem mer ullykelig enn alternativet....  Javel, det virker logisk

 

Kanskje på tide å tenke litt før en skriver`?

 

(Jada vi er alle enige om at de som blir tvunget til prostitusjon ikke blir lykkelige av det, men det er jo åpenbart)



Anonymous poster hash: e4946...ab7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trodde prostituerte var mennesker, og mennesker er vel alle forskjellige?

Noen liker å kalle seg talspersoner og si slik er det for alle.

Sånne tar ikke jeg seriøst.

Anonymous poster hash: 95291...67f

 

Nettopp fordi de er mennesker har vi de samme grunnleggende behov, men interessene er jo forskjellige. men å selge kroppen sin strider mot alt som har med lykke. De som er prostituert og mener at de er lykkelige er et stor selvbedrag, som ikke vet sitt eget beste. noen mennesker blir også det vi kan kalle få avstumpet, Det vil si at de er brennemerket i sin samvittighet og ikke bryr seg lenger.  de må først komme ut av den situasjonen  for å bygge seg opp igjen, og det krever vilje og forståelse på noe som kan nærme seg mer det en kan kalle lykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp fordi de er mennesker har vi de samme grunnleggende behov, men interessene er jo forskjellige. men å selge kroppen sin strider mot alt som har med lykke. De som er prostituert og mener at de er lykkelige er et stor selvbedrag, som ikke vet sitt eget beste. noen mennesker blir også det vi kan kalle få avstumpet, Det vil si at de er brennemerket i sin samvittighet og ikke bryr seg lenger.  de må først komme ut av den situasjonen  for å bygge seg opp igjen, og det krever vilje og forståelse på noe som kan nærme seg mer det en kan kalle lykke. 

 

Folk er forskjellige. Er det vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: 02652...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe forskjellige men også veldig like. De har det samme grunnleggende behov. 

 

Den enkelte må selv få avgjøre hvordan h*n har det.

Anonymous poster hash: 02652...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins iallfall lykkelige gigoloer.

 

Sikkert. Akkurat som det sikkert finnes lykkelige (luksus) horer.

Anonymous poster hash: 02652...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Folk som ønsker å få litt mer penger å rutte med (som allerede har nok penger til mat/hus) velger altså prositusjon, fordi det gjør dem mer ullykelig enn alternativet....  Javel, det virker logisk Kanskje på tide å tenke litt før en skriver`? (Jada vi er alle enige om at de som blir tvunget til prostitusjon ikke blir lykkelige av det, men det er jo åpenbart) Anonymous poster hash: e4946...ab7

Hva skal jeg ellers skrive? Finnes det fornøyde horer? Poenget er Jo at noen velger dette som en ekstrainntekt. Det er ikke noe de må og de gir inntrykk av at det er en grei måte å tjene penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal jeg ellers skrive? Finnes det fornøyde horer? Poenget er Jo at noen velger dette som en ekstrainntekt. Det er ikke noe de må og de gir inntrykk av at det er en grei måte å tjene penger på.

 

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som mener det her.

 

Det er alltid noen som har problemer med å akseptere at andre kan mene noe annet.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at noen kan bli lykkelig av å selge sin kropp mot penger. Det er jo nedverdigende! Det er vanskelig å forsvare.

 

Hvorfor er det nedverdigende? Sexarbeidere fortjener respekt like mye som alle andre, ikke å bli stemplet som ulykkelige vrak alle som en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det nedverdigende? Sexarbeidere fortjener respekt like mye som alle andre, ikke å bli stemplet som ulykkelige vrak alle som en.

Jeg har bare vanskelig for å forstå at noen ikke synes det er nedverdigende å selge kroppen sin. Dette har ikke noe med seksualitet å gjøre, derfor bør det føles nedverdigende. Å ligge med noen har med seksualitet å gjøre. Jeg tror ikke det finnes kvinner som liker å ligge med menn for penger. Det er ikke naturlig. Men jeg synes også det er rart at de ønsker å stå fram som horer og forsvare hva de gjør. Merkelige kvinner.

Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...