Gå til innhold

Finnes det lykkelige horer?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tjohei1

    14

  • Maglor

    13

  • AnonymBruker

    13

  • slabbedask

    12

Hei!

 

Flere menn har skrevet godt og for min del tankevekkende rundt kjøp av sex, den siste tiden, en av dem er ordfører Fabian Stang.

 

Jeg syns han og flere har gode argumenter, i korthet gikk de ut på at å kjøpe seg en kjønnsåpning ikke er sex,  sex er noe langt mer, og bedre, det har med følelser og kjærlighet å gjøre.

 

Fabian Stang og to andre menn beskrev det så detaljert og godt at jeg tenkte " aha, så derfor trenger man et annet menneske og ikke bare en dukke", nettopp, det er følelser inni en, men jeg klarer ikke forklare det så godt, men riktig kjente jeg at det var, de hadde forstått det , hva sex handler om.

Det var avansert, men jeg tror de har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christensen1365381166

Hei!

 

Flere menn har skrevet godt og for min del tankevekkende rundt kjøp av sex, den siste tiden, en av dem er ordfører Fabian Stang.

 

Jeg syns han og flere har gode argumenter, i korthet gikk de ut på at å kjøpe seg en kjønnsåpning ikke er sex,  sex er noe langt mer, og bedre, det har med følelser og kjærlighet å gjøre.

 

Dette er bare ordkløveri fra den godeste vestkantgutten Fabian. Prostitusjon fyller åpenbart en behov, det er en grunn til at det kalles verdens eldste yrke. Om han velger å kalle det noen annet enn "sex" er revnende likegyldig. Det er ikke alle som har råd til å holde seg med en golddigger slik man gjør i de finere kretser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare ordkløveri fra den godeste vestkantgutten Fabian. Prostitusjon fyller åpenbart en behov, det er en grunn til at det kalles verdens eldste yrke. Om han velger å kalle det noen annet enn "sex" er revnende likegyldig. Det er ikke alle som har råd til å holde seg med en golddigger slik man gjør i de finere kretser.

Hei!

 

Og hva er galt med å være en vestkantgutt? Du skriver som om man ikke bør bli hørt/tatt seriøst, når fra vestkanten. Jeg er en vestkantjente, og skal ikke da argumentene mine blir tatt seriøst?

 

De finere kretser, har kanskje jevnt over bedre utdanning, mer fritid,  og derfor bedre evne til refleksjon?

Jeg misliker arumentasjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon fyller åpenbart en behov, det er en grunn til at det kalles verdens eldste yrke.

 

De som kjøper helervarer vel vitende om hvor de kommer fra, ønsker også dekke et behov. Skulle det være mer akseptabelt av den grunn? Eller er det slik at egne behov er mer akseptable grunner, enn andres påståtte behov?

 

Yrkestyver er også et gammelt yrke. Så skulle et yrkes alder tilsi at utøverne burde få fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...