påskelilje Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Skrevet 21. januar 2014 Det er mange fine/ sexy pysjamas/ joggedresser å få kjøpt.. Se litt på nettet. Ebay, superkul feks. Jeg kan gjerne kikke på nettet, men vil kjøpe i butikk. Må kjenne på stoffet :-) 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Måtte Google Juicy Couture... aldri hørt om før. Burde jeg har hørt om det? ....? ;-) Det var bare noen latterlig dyre kosedresser som alle fjortisene skulle ha for et par år siden - de så ganske deilige ut, men prisen er så vidt jeg husker latterlig. 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Skrevet 21. januar 2014 Det var bare noen latterlig dyre kosedresser som alle fjortisene skulle ha for et par år siden - de så ganske deilige ut, men prisen er så vidt jeg husker latterlig. OK - min fjortis er absolutt ikke moteinteressert, så det er sikkert derfor jeg ikke har hørt om det :-) 0 Siter
Solemnity Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Påskelilje, du vet du kan sitere flere i samme innlegg? 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Skrevet 21. januar 2014 Påskelilje, du vet du kan sitere flere i samme innlegg? Eh... jeg har sett at andre har gjort det, men har ikke funnet ut av hvordan en gjør det. Regner med at jeg må bruke den Multisitatknappen? Må bare få sagt til deg at det bildet ditt er så fint! Smiler hver gang de tre gule sjiraffene dukker opp :-) 0 Siter
Solemnity Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Eh... jeg har sett at andre har gjort det, men har ikke funnet ut av hvordan en gjør det. Regner med at jeg må bruke den Multisitatknappen? Må bare få sagt til deg at det bildet ditt er så fint! Smiler hver gang de tre gule sjiraffene dukker opp :-) Takk! Liker det, ja, det er et hyggelig bilde. Trykk på multisitat for hvert innlegg du ønsker å svare mens du leser. Du får opp en liten dialogboks hvor du kan trykke når du er klar til å svare. 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Skrevet 21. januar 2014 Takk! Liker det, ja, det er et hyggelig bilde. Trykk på multisitat for hvert innlegg du ønsker å svare mens du leser. Du får opp en liten dialogboks hvor du kan trykke når du er klar til å svare. Tester Påskelilje, du vet du kan sitere flere i samme innlegg? Tester mer Det var bare noen latterlig dyre kosedresser som alle fjortisene skulle ha for et par år siden - de så ganske deilige ut, men prisen er så vidt jeg husker latterlig. Tester enda mer :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Tester Tester mer Tester enda mer :-) Flink! 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Takk! Liker det, ja, det er et hyggelig bilde. Trykk på multisitat for hvert innlegg du ønsker å svare mens du leser. Du får opp en liten dialogboks hvor du kan trykke når du er klar til å svare. Ah Det visste jeg ikke :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.