Gå til innhold

*Vekke bort*


girlunknown

Anbefalte innlegg

Jeg er helt borte vekk nå, føler liksom ingenting. Eller, det er vel heller det at jeg ikke klarer å sortere tankene og følelsene fra hverandre. Hva skal jeg si når noen spør hvordan det går? Jeg vet det ikke selv en gang. Alt er bare i et stort kaos. Det er så vondt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lille vennen min!!!

du har lov til å si det som det er vet du... og en ting til, når du har det sånn, bruk mailadressa mi da... skriv ned alt vondt, pøs på, få det ut... husk det vil du???

du er kjempeflink, husk det!!!!!!

sender tonnevis med varme gode vibber, tanker og forsiktige klemmer fra meg!!!!!

*gode klemmer*

trampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Da skal jeg ikke spørre hvordan du har det, men bare gi deg en god oppmuntringsklem! Stå på, du har vist før at du er en fighter!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...