Gjest Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Hei, jeg er en frisk kvinne på 40, slank, trimmer jevnlig (yoga i vinterhalvåret, jogging i sommerhalvåret), spiser sunt. For et par år siden fikk jeg det jeg tror var ekstrasystoler, med følelse av undertrykk som rykket i brystet og som ga følelse av å ville snappe etter pusten. Hadde dette jevnlig et års tid, før det så ga seg. I fjor høst begynte jeg imidlertid å få ubehagelige rykk//trykk i brystet når jeg jogget. Kommer og forsvinner raskt. Nå i den senere tid har jeg begynt å få dette når jeg får en lettere økning i pulsen, som når jeg går opp en lang trapp eller motbakke. Skjer nesten hver dag. Jeg kjenner det bekymrer meg, men jeg føler det er flaut å gå til legen med dette dersom det er ingenting å være bekymret for. Hva tror du? 0 Siter
Allmennlege Kjell Vaage Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Det du formidler kan godt være relatert til hjerte med uregelmessig puls. Det er viktig å få dette undersøkt hos legen. Du som trener og spiser sunt og tar godt vare på deg selv har virkelig intet å være flau for. Kom deg til legen din å få klarhet og trygghet i det som bekymrer deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.