Gå til innhold

Broadchurch?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For at det skal kunne være ett ovegrep mellom en over 16 og en under,må det ikke da være snakk om sex med penetrering? At 2 gutter eller 2 menn sammenligner størrelsen på organet er vel relativt normalt.(?) Omtrent som noen jenter med store mugger blotter de på en varm julidag? Små jenter har det visst med å gjemme små leker inni sitt kjønnsorgan."Borte sier de da" Så reiser de seg og tar bena fra hverandre og leken faller ned på gulvet.Kankje en lego hunn eller katt? (Duplo er alt for store)

 

Dette hadde neppe skjedd i norge.Det kan da ikke være unolmalt at en på 48 klemmer en gutt på 11,og har mye kontakt som ikke er seksuell?

 

Jeg er 55,og er forelsket i en på 20-25,Jeg vil aldri kunne kalles pedofil,siden hun er over 16,men jeg hadde følt det slik om jeg hadde sjekket henne opp,selv om jeg fikk ett nei.Hadde jeg fått ja,hadde jeg blitt dritredd,og hadde ikke møtt opp.

 

Snevre eller normale grenser for pedofili i dagens england? Det kan virke som om UK fremdeles er det mest "kyske" landet i europa.Tyskland,Sverige eller Danmark kan kanskje kjempe om topplassering.I noen østblokkland er det vanlig at kvinner og menn bader sammen nakne.



Anonymous poster hash: 68ad0...537
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags sammensurium av et innlegg er dette egentlig? Små jenter som gjemmer katter inni seg, har jeg aldri hørt om! Men at barn utforsker vet vi, men da enten alene eller sammen med jevnaldrende. Hvis det er en voksen inne i bildet, stiller saken seg helt annerledes. 

 

Og til Broadchurch - han ble da heller ikke siktet for overgrep mot denne gutten, siden han tross alt nektet for at det hadde foregått noe seksuelt med gutten, men han drepte han og ble derfor arrestert. Men han sa jo selv at han var forelsket i gutten, og det er IKKE normalt og det er umulig for noen å vite om det "bare" var klemming... dessuten er dette er serie, og ikke virkelighet. 

 

At du er forelsket i en på 20-25 kan ikke kalles pedofili, nei - det er jo ikke det all den tid den du er forelsket i er voksen... men det er tydelig at du tenker på det som feil på en eller annen måte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Små jenter har det visst med å gjemme små leker inni sitt kjønnsorgan."Borte sier de da" Så reiser de seg og tar bena fra hverandre og leken faller ned på gulvet.Kankje en lego hunn eller katt? (Duplo er alt for store)

 

Hæ???? Hvor har du lest dette?

 

 

Anonymous poster hash: 94a9f...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små jenter som gjemmer katter inni seg, har jeg aldri hørt om!

Jeg tror du må oversette "Kankje en lego hunn eller katt?" til "Kanskje en Lego-hund eller -katt?"

Men jeg tillater meg uansett å tvile på at det er vanlig å leke med Lego med nakent underliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri selv, hørt om noen, eller sett noen småjenter noen gang putte noe som helst inn i vagina. Selv visste jeg ikke at det var noen åpning der før 7-8 års alderen, fant opplysningen uinteressant og ikke verdt å sjekke ut. Eksprimentering startet vel når jeg var 12-13-14? Har småjenter selv, de leker med leker i badekaret og ikke snakk om at det puttes inn noe lego nei, selvom tissen er interessant. Onanere gjorde jeg fra jeg var kjempeliten, men det var (på jenters vis) mest fantasier.

Og ikke har jeg vært med på eller sett jenter "blotte de store muggene", hvis ikke det er toppløssoling du mener? Og hva har det med Broadchurch å gjøre?

Seksuell lavalder er 16 år i Storbritannia, akkurat som i Norge.

Anonymous poster hash: a38fa...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde neppe skjedd i Norge. Det kan da ikke være unormalt at en på 48 klemmer en gutt på 11, og har mye kontakt som ikke er seksuell?

(...) 

Jeg er 55 og er forelsket i en på 20-25. Jeg vil aldri kunne kalles pedofil, siden hun er over 16, men jeg hadde følt det slik om jeg hadde sjekket henne opp,selv om jeg fikk ett nei. Hadde jeg fått ja, hadde jeg blitt dritredd og hadde ikke møtt opp.

 

Anonymous poster hash: 68ad0...537

Du føler at det er litt på kanten, selv om det bare er på avstand og ingen av dere er barn. Det var jo akkurat slike følelser av at noe var feil, kombinert med hva folk ville si og tenke, som overveldet han i Broadchurch også, slik at det ble ekstremt viktig for ham at det skulle holdes hemmelig - så viktig at han mistet kontrollen da det virket som om hemmeligheten ville bli offentlig.

Han ble jo ikke arrestert pga. kontakten de hadde hatt, men fordi den endte med mord.

Å være redd for bygdesladder (med god grunn) og for sine egne følelser når de gjelder en mindreårig, samt å bli satt inn etter å ha myrdet et barn, tror jeg nok kunne skjedd i Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgte du med på serien? Han ble jo ikke arrestert fordi han hadde et noe spesielt forhold til gutten, men fordi han drepte ham. Kona ville vite hva mannen egentlig var, om han var en pedofil overgriper eller hva det var snakk om. Han hadde ikke forgrepet seg på gutten, men om han hadde tanker om å gjøre det, eller om det ville skjedd etter hvert hvis gutten hadde fått leve, fikk vi aldri vite. Det virket som gutten selv trodde det, for han sa noe om at han visste hva han ville gjøre med ham.

 

 

Men herregud som du rører her, mann. Småjenter med Lego i underlivet..? Det har jeg aldri hørt om. Og din forelskelse i en fullvoksen kvinne har ingenting å gjøre i et innlegg om pedofili.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...