mammahjerte Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er en voksen kvinne med diagnose bipolar 2. Her jeg bor er det ikke enkelt å finne noen med god medisinkompetanse så jeg spør derfor her. Den siste måneden har jeg merket stadig flere symptomer på depresjon. Angst, nedstemthet, søvnforstyrrelser og store problemer med å stå opp om morgenen. Dette til tross for at jeg er "godt" medisinert. Jeg står på - 30 mg cipralex - Lithium med tilfredsstillende speil (83: 1 1/2+1) - Levaxin 50 - OxyContin 20mg x2 (pga ryggsmerter) Har du noen forslag til endring i medisinene? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Jeg tenker at Seroquel depot er verdt å forsøke. Opptrappende til ca 300 mg per døgn om du også trenger effekt på depresjon direkte. Lavere dose vil hjelpe med søvn og angst, og kanskje vil det være nok. 0 Siter
mammahjerte Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Skrevet 10. februar 2014 Tusen takk for raskt og konkret svar. Jeg skal ta det med meg til fastlegen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.