Gå til innhold

smerter i kragebeinet


monika1975

Anbefalte innlegg

hei. har de siste 4 dagene hatt smerter i kragebeinet, det er der konstant. når jeg hoster eller beveger meg på en spesiell måte gjør det spesielt vondt. var hos fastlegen idag, uten noe svar. blir sendt på røntgen, men lurer på om du har noe indikasjon på hva dette kommer av. har ikke blitt slått eller falt. legen min sjekket også brystene og armhulene mine, uten å finne noe. takk for svar. mvh monika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allmennlege Kjell Vaage

Hei Monika !

Noe sikkert svar kan jeg nok ikke gi deg men derimot et sannsynlig svar om at dette er forbigående plager som er relatert til sene og muskelfester rundt kragebeinet og som kroppen nå holder på å ordne opp med. For å utelukke annet har legen din sendt deg til røntgen for å være på den sikre siden. Beste hilsen Dr. Vaage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...