Gå til innhold

Cosylan hostesaft og alkohol.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer om jeg drikker en hel flaske cosylan hostesaft med alkohol? Kan man dø av det?

Hilsen jente 15

Anonymous poster hash: a3999...685

Skrevet

Ingen her vil hjelpe deg med råd om hvordan du tar livet av deg.

Anbefaler at du oppsøker hjelp med en gang. Disse tunge tankene kan du bli kvitt!

Skrevet

Hva skjer om jeg drikker en hel flaske cosylan hostesaft med alkohol? Kan man dø av det?

Hilsen jente 15

Hvorfor i all verden skal du gjøre det? Har du problemer av noe art så må du gå til legen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke oppsøke hjelp, moren min klager allerede på at vi har så dårlig råd, så utgifter for lege og psykolog i tillegg kan jeg ikke utsette henne for og jeg har ingen penger.

Alle her vil ha det bedre uten meg uansett, jeg er bare til bry for familien min og jeg har mistet alle vennene mine pga. et dumt rykte. INGEN liker meg.

Skrevet

Jeg kan ikke oppsøke hjelp, moren min klager allerede på at vi har så dårlig råd, så utgifter for lege og psykolog i tillegg kan jeg ikke utsette henne for og jeg har ingen penger.

Alle her vil ha det bedre uten meg uansett, jeg er bare til bry for familien min og jeg har mistet alle vennene mine pga. et dumt rykte. INGEN liker meg.

Hei,

Hvis du bare er 15 år, så koster det ingenting verken hos lege eller psykolog.

Du kan også oppsøke enten helsesøster på skolen din eller helsestasjon for ungdom. Der kan du få snakke med noen om hvordan du har det.

YoplaitDouble
Skrevet (endret)

Hilsen jente 15

Den er tilsatt stoff med lakserende effekt.

Helseutgifter i Norge er nesten gratis sammenlignet med andre land. Når man når taket på et par tusenlapper får man frikort og betaler ingen egenandel etter dette, verken på medisiner, legebesøk eller psykolog.

Endret av YoplaitDouble
Skrevet

Dette er bare tull, du kan gå til helsesøsteren på skolen i første omgang. Ingen har det bedre uten deg, så ikke tenk de tankene. Men sørg for å få hjelp, du er inne i farlige tanker.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, det er hjelp å få og jeg er sikker på at det er mennesker rundt deg som er glad i deg! Psykolog er gratis for unge under 18 år og legetime skal være gratis for de under 16. Du må ha time hos legen din for å få henvisning til psykolog. Hvis du syns det er vanskelig å snakke med legen kan du skrive et kort lite brev som du tar med deg til legen. Her skriver du ned hva du sliter med akkurat nå og at du ønsker å gå til psykolog. Jeg syns også at du skal prøve å gå til helsesøster på skolen først, her vil du få noen å snakke med med en gang. Du kan ta med deg et brev til henne hvis du ønsker det. Det er kjempeflott om du oppsøker hjelp, du skal ikke ha det sånn som du har det nå. Det er mange som opplever vanskeligheter og mistrivsel på ungdomsskolen og jeg kan fortelle deg en ting at mange får det bedre når de begynner på videregående og får nye venner samtidig som de rundt deg blir litt mer modne og greie med hverandre. Du har det kjipt nå men ting ordner seg sikkert etter hvert og blir bedre. Om en stund så kan det være noen andre som får et rykte på seg og ditt rykte kan gå mer i glemmeboka. Om et par uker kan det hende du finner tilbake til vennene dine og at de begynner å være sammen med deg igjen. Kanskje du finner nye og spennende venner. Ting snur fort og du må aldri gi opp!

Anonymous poster hash: 33e3a...acd

Skrevet (endret)

Kjære deg.

Jeg kan love deg at ikke et eneste menneske ville fått det bedre om du døde.  Alle du kjenner ville fått det mye, mye verre -  og dine aller nærmeste ville hatt det det vondt resten av livet sitt.

Livet ditt kommer til å bli bedre.  Ungdomstiden er for noen den vanskeligste perioden i livet. Men heldigvis blir det bedre.   

Se litt på disse videoene.  

https://www.youtube.com/results?search_query=it%20gets%20better%20project&sm=3

De er laget for å vise homofil ungdom som har det vanskelig at livet blir bedre når man blir voksen, men er gyldig også for oss andre som synes ungdomstiden er vond.

Og hør på de andre her som ber deg ta kontakt med helsesøster eller fastlege.  Gjerne skriftlig.  Jeg har selv sendt brev til min lege når jeg syntes det ble for vanskelig å forklare ham hva jeg mente. Det gikk veldig fint. 

Lykke til :)

Endret av Kalevaala

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...