Gå til innhold

Spenol


Gondor

Anbefalte innlegg

For å spare penger kjøpte jeg en flaske Spenol for å bruke i ansiktet. Var det et dårlig valg? Er vanlige skjønnhetskremer bedre mht kjemisk innhold? Er det smartere å spandere noen ekstra kroner å gå på apoteket og kjøpe noe der? Eller bør jeg gå i helsekost og kjøpe noe organisk?

Jeg må være forsiktig med økonomien, men jeg vil ikke ødelegge huden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke brukt Spenol i ansiktet, husker den som fet og som legger seg som et "lokk" over huden.

 

Se dessuten her: http://gronnhverdag.framtiden.no/index.php?/nor/Tester/Produkttester-av-hudpleie-og-kosmetikk/Test-av-fuktighetskremer-2012/Fuktighetskremer-2012-Resultater

Takk for linken! Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Gå på apotektet? Er det det tryggeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken! Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Gå på apotektet? Er det det tryggeste?

Jeg er så jålete og kjøper kremer fra parfymeri, men sikkert både rimeligere og like bra, kanskje bedre, å gå på apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Noen av Vichys produkter til ansikt er uten parabener. Selges på apoteket. Spørr etter parabenfrie. Jeg har ei krukke fra den lyseblå serien (parabenfri), Vichy Aqualia Thermal. Kjempegod ansiktskrem.



Anonymous poster hash: bbd48...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker kremer fra dagligvaren jeg. Fra Natusan, Nivea og Vaselin Intesive Care. Synes de funker fint for meg, men jeg har relativt ukomplisert hud da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kremer fra dagligvaren jeg. Fra Natusan, Nivea og Vaselin Intesive Care. Synes de funker fint for meg, men jeg har relativt ukomplisert hud da.

Nivea bruker palmeolje i sine produkter. Vet ikke om det er i hudkremene deres men du kan sjekke på nettet. Det er i lebepomadene deres. Sjekk bevisst forbruker sine nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivea bruker palmeolje i sine produkter. Vet ikke om det er i hudkremene deres men du kan sjekke på nettet. Det er i lebepomadene deres. Sjekk bevisst forbruker sine nettsider.

Det er mengder av palmeolje i kufor også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...