Gjest Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Hei. Jeg skal begynne på atarax mot angst. Kan jeg ta noen glass vin når jeg går på disse? 0 Siter
ISW Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Du skal vel egentlig ikke det, i følge pakningsvedlegget. Spørsmålet er kanskje også hvor mye sederende virkning du opplever. Medikamenter som er søvndyssende skal jo ikke blandes med alkohol pga forsterkende effekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Du skal vel egentlig ikke det, i følge pakningsvedlegget. Spørsmålet er kanskje også hvor mye sederende virkning du opplever. Medikamenter som er søvndyssende skal jo ikke blandes med alkohol pga forsterkende effekt. Kan ikke sederende lege midler blandet med alkohol føre til hjerte stans?? Det står jo gjerne at alkohol blandet med sånne meddisiner kan potensere medisinens dempene effekt på CNS. Og det kan igjen føre til CNS-depresjon, altså med døden til følge? Jeg har hørt at man kan dø av å blande f.eks. Remeron el. Tolvon med alkohol... Anonymous poster hash: 37b3e...c7e 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Vel...man bør ikke blande i følge pakningsvedlegg, men for en gangs skyld? Hvorfor ikke. Gjorde det selv. Men sedativ virkning bør vurderes. Du dør IKKE av det! 0 Siter
Blomstre Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Å blande alkohol og medisiner er generelt en dårlig idé. Jeg hadde valgt bort én av delene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.