AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Jeg står nå på venteliste for utredningsopphold på Modum Bad. Jeg fikk brev hos dem i går hvor det stod at jeg hadde blitt vurdert som en som har rett til hjelp i spesialhelsetjenesten. Det jeg lurer på er hvilke kriterier som legges til grunn når de skal vurdere om jeg passer inn i behandlingen på Modum (under utredningsoppholdet altså). Er det noen som vet hva de ser etter? Hva de ser på som positivt og hva de ser som negativt? Anonymous poster hash: 8c782...628 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Det kommer an på hvilken avdeling det er snakk om . Anonymous poster hash: bb4e5...53d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Det kommer an på hvilken avdeling det er snakk om . Anonymous poster hash: bb4e5...53d Det er traumeavdelingen Anonymous poster hash: 8c782...628 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.