Gå til innhold

Er det mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet opp i dag og jeg er som et nytt menneske. Femte dag på Cipralex og jeg er overlykkelig og kjenner ingen angst eller depresjon. Er det mulig at det er tablettene som har begynt å virke så tidlig eller er det placebo eller bare en god dag? Jeg tørr nesten ikke håpe at dette skal vedvare.....Jeg  føler at angsten som før spiste meg opp innvendig nå blir kvelt før den får spredd seg i kroppen i motsetning til før hvor den traff hver eneste celle i meg.  :D  :D

Anonymous poster hash: 8c5de...dab
Skrevet

Jeg våknet opp i dag og jeg er som et nytt menneske. Femte dag på Cipralex og jeg er overlykkelig og kjenner ingen angst eller depresjon. Er det mulig at det er tablettene som har begynt å virke så tidlig eller er det placebo eller bare en god dag? 

Kanskje en kombinasjon?

Skrevet

Jeg våknet opp i dag og jeg er som et nytt menneske. Femte dag på Cipralex og jeg er overlykkelig og kjenner ingen angst eller depresjon. Er det mulig at det er tablettene som har begynt å virke så tidlig eller er det placebo eller bare en god dag? Jeg tørr nesten ikke håpe at dette skal vedvare.....Jeg  føler at angsten som før spiste meg opp innvendig nå blir kvelt før den får spredd seg i kroppen i motsetning til før hvor den traff hver eneste celle i meg.  :D  :D

Hvor mye har du tatt av Cipralex , og hva har du prøvd tidligere, hvis du har det da ?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en kombinasjon?

Ja kanskje det :-) Er vel egentlig ute etter å høre andres erfaringer  :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye har du tatt av Cipralex , og hva har du prøvd tidligere, hvis du har det da ?

Bare 5 mg. Skal øke til 10 i morgen. Aldri tatt medisiner før. 

Skrevet

Ja kanskje det :-) Er vel egentlig ute etter å høre andres erfaringer  :)

Min erfaring er at det tar minst 2-3 uker før Cipralex har effekt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet opp i dag og jeg er som et nytt menneske. Femte dag på Cipralex og jeg er overlykkelig og kjenner ingen angst eller depresjon. Er det mulig at det er tablettene som har begynt å virke så tidlig eller er det placebo eller bare en god dag? Jeg tørr nesten ikke håpe at dette skal vedvare.....Jeg føler at angsten som før spiste meg opp innvendig nå blir kvelt før den får spredd seg i kroppen i motsetning til før hvor den traff hver eneste celle i meg. :D:D

Jeg begynte på zoloft for to uker siden og begynte for ca fem dager siden å føle bedring. Det er så herlig i forhold til slik det var før :-)

Anonymous poster hash: b229b...eda

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det er absolutt mulig. Husk at "tid før effekt" er et gjennomsnitt, og at det er store individuelle forskjeller på oss mennesker.

YoplaitDouble
Skrevet

Jeg opplevde det samme etter 1 uke. Jeg følte jeg var blitt et nytt menneske. Effekten avtok etter få dager, hvor den snudde over i bivirkninger. Etter å ha økt dosen mange ganger kom noe effekt tilbake, men ikke i nærheten av hva jeg opplevde i starten. NHD hintet om mulig tegn på bipolar. Det tok jeg opp med legen, men det har vi etter hvert utelukket. Han mente jeg bare reagerte kraftig fordi stoffet var nytt for kroppen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg enda på topp. Forventer jo selvsagt at noe vil avta og at det vil stabilisere seg etterhvert, og det er greit så lenge jeg ikke faller helt ned igjen. Nå koser jeg meg og føler meg høy uten å være ruset. Herlig herlig. Jeg har ikke hatt det så deilig på mange år  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...