AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Jeg våknet opp i dag og jeg er som et nytt menneske. Femte dag på Cipralex og jeg er overlykkelig og kjenner ingen angst eller depresjon. Er det mulig at det er tablettene som har begynt å virke så tidlig eller er det placebo eller bare en god dag? Jeg tørr nesten ikke håpe at dette skal vedvare.....Jeg føler at angsten som før spiste meg opp innvendig nå blir kvelt før den får spredd seg i kroppen i motsetning til før hvor den traff hver eneste celle i meg. Anonymous poster hash: 8c5de...dab 0 Siter
slabbedask Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Jeg våknet opp i dag og jeg er som et nytt menneske. Femte dag på Cipralex og jeg er overlykkelig og kjenner ingen angst eller depresjon. Er det mulig at det er tablettene som har begynt å virke så tidlig eller er det placebo eller bare en god dag? Kanskje en kombinasjon? 0 Siter
FGT Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Jeg våknet opp i dag og jeg er som et nytt menneske. Femte dag på Cipralex og jeg er overlykkelig og kjenner ingen angst eller depresjon. Er det mulig at det er tablettene som har begynt å virke så tidlig eller er det placebo eller bare en god dag? Jeg tørr nesten ikke håpe at dette skal vedvare.....Jeg føler at angsten som før spiste meg opp innvendig nå blir kvelt før den får spredd seg i kroppen i motsetning til før hvor den traff hver eneste celle i meg. Anonymous poster hash: 8c5de...dab Hvor mye har du tatt av Cipralex , og hva har du prøvd tidligere, hvis du har det da ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Kanskje en kombinasjon? Ja kanskje det :-) Er vel egentlig ute etter å høre andres erfaringer Anonymous poster hash: 8c5de...dab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Hvor mye har du tatt av Cipralex , og hva har du prøvd tidligere, hvis du har det da ? Bare 5 mg. Skal øke til 10 i morgen. Aldri tatt medisiner før. Anonymous poster hash: 8c5de...dab 0 Siter
slabbedask Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Ja kanskje det :-) Er vel egentlig ute etter å høre andres erfaringer Min erfaring er at det tar minst 2-3 uker før Cipralex har effekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Jeg våknet opp i dag og jeg er som et nytt menneske. Femte dag på Cipralex og jeg er overlykkelig og kjenner ingen angst eller depresjon. Er det mulig at det er tablettene som har begynt å virke så tidlig eller er det placebo eller bare en god dag? Jeg tørr nesten ikke håpe at dette skal vedvare.....Jeg føler at angsten som før spiste meg opp innvendig nå blir kvelt før den får spredd seg i kroppen i motsetning til før hvor den traff hver eneste celle i meg. Anonymous poster hash: 8c5de...dab Jeg begynte på zoloft for to uker siden og begynte for ca fem dager siden å føle bedring. Det er så herlig i forhold til slik det var før :-)Anonymous poster hash: b229b...eda 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Ja, det er absolutt mulig. Husk at "tid før effekt" er et gjennomsnitt, og at det er store individuelle forskjeller på oss mennesker. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Jeg opplevde det samme etter 1 uke. Jeg følte jeg var blitt et nytt menneske. Effekten avtok etter få dager, hvor den snudde over i bivirkninger. Etter å ha økt dosen mange ganger kom noe effekt tilbake, men ikke i nærheten av hva jeg opplevde i starten. NHD hintet om mulig tegn på bipolar. Det tok jeg opp med legen, men det har vi etter hvert utelukket. Han mente jeg bare reagerte kraftig fordi stoffet var nytt for kroppen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Jeg føler meg enda på topp. Forventer jo selvsagt at noe vil avta og at det vil stabilisere seg etterhvert, og det er greit så lenge jeg ikke faller helt ned igjen. Nå koser jeg meg og føler meg høy uten å være ruset. Herlig herlig. Jeg har ikke hatt det så deilig på mange år Anonymous poster hash: 8c5de...dab 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.