Gå til innhold

Psykiatri

Anbefalte innlegg

Gjest Lithium
Skrevet

Hei, har brukt Lithionit 83 mg x 2 i ca. 2 år nå. Opplever at det har hjulpet en del på plagsomme svingninger og depresjon, men jeg føler meg likegyldig og "flat". Aldri glad eller klarer å glede meg over noe. Har fått diagnosen schizoaffektiv lidelse, men er nå ikke symptommessig plaget. Bruker også Abilify 15 mg x 1. Mitt spørsmål er hvorfor jeg føler på denne likegyldigheten og ikke får til å føle meg glad? Er det Lithionit som setter en demper på det hele? Den skal vel dempe svingninger hos de med bipolar lidelse, noe jeg jo ikke har. Takknemlig for svar.

Skrevet

Jeg har bipolar lidelse og bruker samme medisiner som deg, og jeg er ikke flat :)

Gjest Lithium
Skrevet

Jeg har bipolar lidelse og bruker samme medisiner som deg, og jeg er ikke flat :)

Så bra! Har den hjulpet deg da? :) På hvilke symptomer om jeg kan spørre.

Skrevet

Ja den hjelper meg, uten litium er jeg enten manisk, eller så har jeg en voldsom indre smerte og masse selvmordstanker. Helt uholdbart. Synd at den gjør deg flat. Jeg er så fornøyd med den. Men jeg blir veldig tørst da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...