AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Så akkurat nå er lillebroren min på 18 rasende og slår og sparker alt og alle, dette er ikke noe nytt fenomen, men nå har ingen kontroll. Han har skadet moren min også ved å sparke henne i magen, er det noen jeg kan ringe? Anonymous poster hash: 9586a...043 0 Siter
Kayia Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Politiet. Dersom han har behov for psykisk vurdering kjører politiet han til nærmeste avd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Takk for svar! Jeg skal prøve å ringe politiet selv om det er veldig vanskelig Anonymous poster hash: 9586a...043 0 Siter
Kayia Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Takk for svar! Jeg skal prøve å ringe politiet selv om det er veldig vanskelig Jeg skjønner godt at det er vanskelig, men samtidig gjør du noe veldig, veldig viktig og modig ved å markere at det å slå sin mor og utagere sinne er langt over grensen og uakseptabelt. Håper dere alle får god hjelp - klem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.