Gjest Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Jeg synes det er flaut og ubehagelig, så jeg har aldri sagt noe. Om han selv har vært på dol og forstått hvem jeg er, det aner jeg ikke. Akkurat det hemmer meg litt i samtalene. Jeg holder litt igjen. Jeg har sagt jeg har vært innpå dol, men ikke hvor mye. Hvis behandleren vet hvem dere er, hvordan påvirker det bruken av dol? Skriver dere som før eller holder dere mer igjen? Noen ganger hadde det vært enklere å være mer åpen om kommunikasjonen jeg har her, samtidig føler jeg dette er min arena som ingen i RL skal vite om . 0 Siter
ISW Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Han vet hvem NHD er i alle fall. Men har aldri sagt hva jeg heter her. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Jeg har ikke nevnt DOL for min ex-psykolog, og han har ikke nevnt DOL for meg, men har han vært inne her og lest på eget initiativ, vil han garantert ha kjent meg igjen. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Jeg har ikke sagt noe, og skjuler deler av mine tanker og mitt liv med den intensjon å gjøre det verre å bli gjenkjent. Men jeg frykter at de likevel vet dette. Det er det jeg også føler jeg gjør. Holder litt igjen for ikke å bli gjenkjent. Det gjør jeg også med venner. Kan ikke si det samme som jeg har skrevet på dol. For da er jeg sikker på at de er inne på dol og gjennkjenner meg. Er det det som kalles å være paranoid eller realistisk? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hvor annerkjent er egentlig DOL for behandlere innenfor psykiatrien? Jeg hadde aldri hørt om dette forumet før jeg tilfeldigvis kom over det når jeg søkte på noe, men så jobber ikke jeg innenfor psykiatrien heller. Tror/håper at min behandler ikke vet hvem jeg er her Anonymous poster hash: 5e5ef...9cd 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hvor annerkjent er egentlig DOL for behandlere innenfor psykiatrien? Annerkjent? Vet ikke. Kjent? Det vil jeg tro. 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Vet ikke om anerkjent? Her er NHD's reaksjon på det: Du minner meg om en person som var på dette forumet før 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Vet ikke om anerkjent? Her er NHD's reaksjon på det: Virker som du har en høne å plukke med NHD? 0 Siter
psychotique Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Har en mistanke om at en på sengposten vet hvem jeg er ja... hehe, ganske kjipt 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Hei! Ja min psykiater vet det, mest fordi hun vet at jeg liker skrive, men ved et par anledninger har jeg lurt på noe, og da har jeg prientert ut feks en hel tråd og gitt henne, så sa jeg mitt navn. Men min psykiater er alt for travel, er lite på nettet, men liker lese bøker:-) Og de gangene jeg forsøker meg på å være anonym her inne går det jo ikke, jeg uttrykker meg jo tydeligvis på en typisk måte for meg. Jeg er glad hun ikke leser her inne, det ville vært flaut om hun fant mine følelser for henne. De ligger i beskrivelser av fuglearter, dører, nøkler , kort, hjertesjokolader, te cd med fuglesang, eller små frøposer, osv...og er et uttrykk for en gjennomgående takknemlighet og kjærlighet. Jeg er glad min psykiater er passe på alle måter, tar hånden min hver gang og rister den, Selv om jeg nå er ferdig behandlet. 0 Siter
jennever Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Hvor annerkjent er egentlig DOL for behandlere innenfor psykiatrien? Jeg hadde aldri hørt om dette forumet før jeg tilfeldigvis kom over det når jeg søkte på noe, men så jobber ikke jeg innenfor psykiatrien heller. Tror/håper at min behandler ikke vet hvem jeg er her 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Hvor annerkjent er egentlig DOL for behandlere innenfor psykiatrien? Jeg hadde aldri hørt om dette forumet før jeg tilfeldigvis kom over det når jeg søkte på noe, men så jobber ikke jeg innenfor psykiatrien heller. Tror/håper at min behandler ikke vet hvem jeg er her Jeg snakket mye om dol og råd jeg fikk her, de ble sure når jeg fikk råd på nettet...men folk vet jo mer her enn de noen gang kommer til å vite. Og om de hadde sett hadde de forstått hvem jeg var, og det bryr jeg meg ikke om. De kunne lært mye av å lese her. 0 Siter
Gondor Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Jeg har fortalt det til min psykolog. Dvs jeg har sagt at jeg skriver og leser jevnlig på et forum for psykiatri. Jeg har ikke tenkt å si det til min psykiater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.