Gå til innhold

skulle ønske


Susi18

Anbefalte innlegg

jeg kunne være modig nok til å fortelle de som står meg nærmeste, hvor tøfft jeg har det for tida.Være like åpen for dem som jeg er for dere, men det går bare ikke. Hvofor ikke??? Hva er det jeg frykter???

Vet jo at de vil være der for meg, De ser at jeg sliter, men de tør ikke å si det. Hvorfor ikke???? Vil at de skal spørre, kanskje det bli lettere å prate da???? Vet ikke jeg er ganske forvirret for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Susi18!

Kan du ikke begynne med f.eks. en venninne som du stoler på, og be henne lese litt her inne? Så slipper du å forklare så veldig mye. Kanskje skjønner vennene dine mer enn du tror?

Jeg opplevde at folk jeg aldri hadde trodd skulle kunne være til hjelp stilte opp på en helt fantastisk og uventet måte! Kanskje handler det om å la venner slippe til?

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Susi18

Ville bare si at du ikke er alene om å ha det slik om dagen, selv om det kanskje ikke er noen trøst. Jeg vil så gjerne også at de rundt meg skal spørre om hva som er galt, for de ser jo at det er noe... For jeg tør ikke selv å starte med å si noe om at alt er et kaos nå. Folk spør jo om jeg har det bra, og jeg smiler og sier ja da klart jeg har det bra.... NOT!!!! Juger dem rett opp i ansiktet. FÅr jo bare enda dårligere samvittighet av det. Men som sagt jeg tør ikke å si noe til de rundt meg. Skulle ønske at jeg torde det.

*sender deg en stor klem*

Får håpe vi en dag tørr å si at vi har det tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett - og DOL samt ulike chattegrupper med brukere herfra i særdeleshet - gir en mulighet til å skrive om tanker og følelser som en føler at er for vanskelige å snakke om overfor noen i RL.

Du kan få tilbakemelding på dette samtidig som du kan være helt anonym, og lære at det faktisk er noen som forstår deg og som har tanker og kanskje erfaringer å dele med deg.

Å ende opp med to helt forskjellige liv på nettet og i RL er ikke noe mål - du må leve i RL og nettet er bare et middel til å samle mot og inspirasjon til å fortsette det du har begynt på her i RL - fortelle psykolog og de av dine nærmeste som du ønsker at skal vite om dette.

Likevel er det lettere på nett - så bruk det til å "øve deg" på å snakke ut når du føler at det er for vanskelig å gå rett på det i RL.

Lykke til med prosessen videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett - og DOL samt ulike chattegrupper med brukere herfra i særdeleshet - gir en mulighet til å skrive om tanker og følelser som en føler at er for vanskelige å snakke om overfor noen i RL.

Du kan få tilbakemelding på dette samtidig som du kan være helt anonym, og lære at det faktisk er noen som forstår deg og som har tanker og kanskje erfaringer å dele med deg.

Å ende opp med to helt forskjellige liv på nettet og i RL er ikke noe mål - du må leve i RL og nettet er bare et middel til å samle mot og inspirasjon til å fortsette det du har begynt på her i RL - fortelle psykolog og de av dine nærmeste som du ønsker at skal vite om dette.

Likevel er det lettere på nett - så bruk det til å "øve deg" på å snakke ut når du føler at det er for vanskelig å gå rett på det i RL.

Lykke til med prosessen videre! :-)

Kjære Singu!

Virkelig bra sagt - typisk deg! Er veldig, veldig enig i det du skriver her.

Klem fra Grete :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Singu!

Virkelig bra sagt - typisk deg! Er veldig, veldig enig i det du skriver her.

Klem fra Grete :-))

Koselig med en slik tilbakemelding :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...