Gå til innhold

Gerimax

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det skal vel få opp energien?

Og kan kombineres med seroquel?

sur kjerring
Skrevet

Det skal vel få opp energien?

Og kan kombineres med seroquel?

Det er mye mer effektivt å spise sunt og mosjonere/trene hvis du vil ha mer energi.
stjernestøv
Skrevet

Det er mye mer effektivt å spise sunt og mosjonere/trene hvis du vil ha mer energi.

Ja det er vel sant...

Skrevet

Kjøper du alternativbransjens argumenter så kan du sikkert få placeboeffekt om ikke annet :)

stjernestøv
Skrevet (endret)

Kjøper du alternativbransjens argumenter så kan du sikkert få placeboeffekt om ikke annet :)

Det er jo dokumentert at det letter depresjoner da. :) Og ei som har bp ble hyper av det, må jo ha effekt da....

Endret av stjernestøv
Skrevet

Ja du Kan jo prøve. Den inneholder jo vitaminer og mineraler? Blir som et kosttilskudd pluss ekstra energi. Ikke ta den om kvelden.

christensen1365381166
Skrevet

Det er jo dokumentert at det letter depresjoner da. :) Og ei som har bp ble hyper av det, må jo ha effekt da....

Hvor er det dokumentert?

stjernestøv
Skrevet

Ja du Kan jo prøve. Den inneholder jo vitaminer og mineraler? Blir som et kosttilskudd pluss ekstra energi. Ikke ta den om kvelden.

Jepp, får ta det om morningen :)

stjernestøv
Skrevet

Hvor er det dokumentert?

Husker ikke. Er det ikke noe lignende johannesurt da?

Skrevet

Husker ikke. Er det ikke noe lignende johannesurt da?

Tullball begge deler.

stjernestøv
Skrevet

Tullball begge deler.

Er jo endel vitaminer i, og det er vel ikke tullball?

Skrevet

Jeg fikk ihvertfall menstruasjonsforstyrrelse av den, så helt uvirksom er den ikke!  :blink:

Skrevet

Den gjorde ingenting for meg, men jeg prøvde bare en uke eller noe slikt. Men jeg er generelt skeptisk til den slags også da.

Skrevet

Er jo endel vitaminer i, og det er vel ikke tullball?

Hvis du trenger vitaminer finnes det bedre alternativer.

stjernestøv
Skrevet

Jeg fikk ihvertfall menstruasjonsforstyrrelse av den, så helt uvirksom er den ikke!  :blink:

Må ha skjedd noe da ja -_-

stjernestøv
Skrevet

Den gjorde ingenting for meg, men jeg prøvde bare en uke eller noe slikt. Men jeg er generelt skeptisk til den slags også da.

Ok, jeg skal iallefall ta den pakken å se om det funker :)

stjernestøv
Skrevet

Hvis du trenger vitaminer finnes det bedre alternativer.

Trenger vitaminer :)

Skrevet

De selger Gerimax på Apotek 1 i hvert fall. Stjernestøv, spør på apoteket om det kan kombineres med seroquel.

Skrevet

De selger homøpat medisiner på apoteket, som er beviselig bare placebo... På apoteket har de mye rart ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg skal iallefall ta den pakken å se om det funker :)

Kun én pakke hjelper ikke, *kanskje* du merker noe etter 6 måneder. Sannsynligvis ikke. Hvorfor ikke begynne å spise sunnere, kutte ut snop og gå turer i skog og mark? Det er garantert billigere og har færre bivirkninger...

Anonymous poster hash: 6099e...7d6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...