Fiskemamma Skrevet 27. april 2014 Skrevet 27. april 2014 Er utskrevet etter flere uker på døgnpost. Føler meg fortsatt i dårlig form. Ble skrevet ut fordi jeg har familie og de mente at ble jeg der lengre vil jeg kunne bli verre i depresjonen. Men var samtidig velkommen til reinnleggelse om jeg ble verre igjen. Føler meg ikke så mye bedre. Kan ha noen gode perioder ila dagen med familien, men stort sett føler jeg at jeg er tung i depresjonen. Er rimelig godt medisinert ift depresjon med Tolvon, Cipralex og Lamictal, og Vallergan for søvn. Lurer på når tid ting blir bedre. Er utålmodig, har vært syk i over et halvt år... Blir fulgt opp psyk. poliklinikk. 0 Siter
Savannah Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Det er umulig å svare konkret når du blir bedre, men siden du blir fulgt opp og mottar bra hjelp så er jeg overbevist om at du blir bedre etter hvert.Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.