Gå til innhold

Beroligende som ikke gir tretthet

Anbefalte innlegg

Skrevet

En høy dose SSRI vil være minst like effektivt. Gjerne Seroxat for best effekt.

Anonymous poster hash: 3d749...d50

Jada. Men hvis man trenger noe i tillegg, slik som jeg også gjør så tar jeg sobril og fluanxol.

Men av helsekost vil nervidix roe nervene, uten trøtthet. Melissa søvndyssende er også bra, men den blir man ofte trøtt av.

AnonymBruker
Skrevet

Jada. Men hvis man trenger noe i tillegg, slik som jeg også gjør så tar jeg sobril og fluanxol.

Men av helsekost vil nervidix roe nervene, uten trøtthet. Melissa søvndyssende er også bra, men den blir man ofte trøtt av.

Hvordan er det å kombinere nervidix med andre medisiner?

Anonymous poster hash: 51eae...7fc

AnonymBruker
Skrevet

En høy dose SSRI vil være minst like effektivt. Gjerne Seroxat for best effekt.

Anonymous poster hash: 3d749...d50

Slutt med denne SSRI-kampanjen din.

Anonymous poster hash: 11833...cdc

Skrevet

Hvordan er det å kombinere nervidix med andre medisiner?

Går helt greit. Det er først og fremst mineraler og vitaminer, som kan brukes med fordel i hvert fall for de som tar trisykliske antidepresssiva har jeg lest.

Roer hjerte og muskelaturen på en naturlig måte. Så det er lite trolig at det er farlig å blande med medisiner - i hvert fall i så små doser.

Skrevet

Det finnes andre ting enn medisiner som hjelper. Du må ta problemet ved roten og få orden på det. Som andre her sier, benzo løser ingen problemer, men skjuler dem.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes andre ting enn medisiner som hjelper. Du må ta problemet ved roten og få orden på det. Som andre her sier, benzo løser ingen problemer, men skjuler dem.

Jeg vet ikke hva og hvordan jeg skal ta det ved roten. Hvis du vet om andre ting som hjelper vil jeg gjerne høre det.

Jeg vet at benzo ikke løser problemer, men når jeg ikke finner noe annet som hjelper så må jeg bare gjøre det jeg kan for å komme gjennom det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...