Madelenemie Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 hei Det kan forstås og sees i ledd av ekstremt stress, uavbrutt, over uker og mnd. Jeg har så mye tics, :-) og om jeg før tenkte det var et problem, tenker jeg nå, og sier til andre, jeg er psykisk overbelastet for tiden, så går jeg videre. Min datter sa nå, " mamma hvordan greier du det der?" Jeg skjønte det var ticsingen min hun mente, jeg smilte og sa noe om at tja, det er ikke ønsket og ganske slitsomt, så prøv ikke å herme. ( Jeg gjorde meg spøkestreng) Hun spurte hvorfor og jeg svarte, fordi det er slitsomt. Da sa hun ok og skjønte. Nå sover hun:-) ved meg:-) men jeg måtte først klø på høyre og venstre skulder, litt oppe og litt nede, ellers ...sa hun spøkestrengt :-D Jeg er anspent, inni mellom kommer tics, det sliter i meg, jeg bryr meg ikke lenger om noe annet, enn at det er strevsomt for meg, heldigvis vet jeg forklaringen. Og at når noe stress er redusert redusereres tics og anspenthet og smerter. Mine tics nå er vonde, de er det fordi musklene slitne, fordi klarer ikke stoppe, bare jeg får sove får jeg pause, men da starter tinnitus :-D man må le, går det an å få så mye på en gang? Svar:ja Utfall: blir bra. Jeg er sliten nå men ser frem, og tenk akkurat i dag hvem som møtte meg utenfor huset? En ekte hakkespett, da ble jeg i godt humør, glemte stress og sorg, bekymring og slit og tics øresus og sudden deafness:-D Hva hakespetter kan utrette NHD! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.