Gå til innhold

ERSTATNING FOR CIPRALEX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bruker Cipralex og de virker bra på meg, men jeg får ofte brystspreng og brystene er blitt så store at jeg ikke orker å ha den bivirkningen lenger. Jeg har prøvd andre anti-depressiva som også skal dempe angsten min, men de har jeg blitt dårlig av. Derfor lurer jeg på om det fins noen her i forumet som har hatt god virkning av Cipralex (som jeg har foruten nevnte bivirkninger), men som også har brukt andre anti-depressiva (som også demper angst) som virker minst like godt (og som ikke gir økt matlyst?

Kan dere i så fall oppgi navnet på medikamentet, da blir jeg veldig takknemlig, for medikamenter virker ulikt inn og jeg orker ikke prøve anti-depressive jeg ikke tåler.

Mvh

Sonate

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er redd du ikke får noen nyttige svar på dine spørsmål, for som du selv skriver er forekomsten av bivirkninger svært individuell. Hva som virker på deg, men ikke har bivirkningen vektøkning og brystspreng, kan du kun finne ut ved å prøve deg frem. Du vil ha meet liten/ingen nytte av andres erfaringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...