Gå til innhold

Bare mishandling...


Gjest passerikke?

Anbefalte innlegg

Gjest passerikke?

Er dette et forum for de som har vært utsatt for seksuelle overgrep OG mishandling, eller for seksuelle overgrep og/eller mishandling?Jeg har ikke blitt voldtatt, men banket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Du må ikke si "bare mishandling" - det er ikke "bare" i det hele tatt - det er kjempealvorlig.

De fleste som skriver her inne har opplevd seksuelle overgrep. Mange av dem har i tillegg opplevd mishandling, så jeg er sikker på at du vil få svar fra noen som har vært i liknende situasjon som deg. Selv har jeg heldigvis ikke erfaring med mishandling, men jeg hører gjerne på deg, og vil prøve å gi deg råd og vink så godt jeg kan, avhengig av hva du lurer på og trenger hjelp til.

Velkommen er du i hvert fall! Og etter hvert, hvis du føler deg hjemme her, kan du kanskje finne et annet nick, for du må ikke føle at du ikke passer her!

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, "passerikke?"

Her er du velkommen til å skrive uansett.

Jeg har også vært utsatt for mishandling, i mitt tilfelle av min daværende kjæreste/samboer.

Vil du fortelle mer om din situasjon så hører jeg gjerne.

*Mange gode tanker og forsiktige klemmer* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...