AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Min psykiater har akkurat fått seg et nytt kontor med nye møbler, fin utsikt etc. og jeg lurer på om det er vanlig/greit å gi innflytningsgave i en slik situasjon? Isåfall har dere noen tips på noe jeg kan gi? Merker jeg ble veldig usikker på hva jeg burde gjøre. Vennlig hilsen Anonymous poster hash: c82c9...fd2 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Det forventes ingenting. På den annen side vil det ikke være galt med en enkel oppmerksomhet. 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Min psykiater har akkurat fått seg et nytt kontor med nye møbler, fin utsikt etc. og jeg lurer på om det er vanlig/greit å gi innflytningsgave i en slik situasjon? Isåfall har dere noen tips på noe jeg kan gi? Merker jeg ble veldig usikker på hva jeg burde gjøre. Vennlig hilsen Anonymous poster hash: c82c9...fd2 Psykiatere er så overbetale at det fortjener de ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Min psykiater har akkurat fått seg et nytt kontor med nye møbler, fin utsikt etc. og jeg lurer på om det er vanlig/greit å gi innflytningsgave i en slik situasjon? Isåfall har dere noen tips på noe jeg kan gi? Merker jeg ble veldig usikker på hva jeg burde gjøre. Vennlig hilsen Anonymous poster hash: c82c9...fd2 Røkelse. De trenger det for å rense luften 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 En pen plante/blomst som kan pynte opp litt Anonymous poster hash: 38b17...1ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Pillebrett Anonymous poster hash: fb244...74a 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Røkelse. De trenger det for å rense luften Nei, vievann! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Nei, vievann! Hva med nattverd: kjeks og jesu legeme? Anonymous poster hash: fb244...74a 0 Siter
ISW Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Psykiatere er så overbetale at det fortjener de ikke. Psykiatere må vel være de minst overbetalte i spesialisthelsevesenet. Hvis du f.eks ser på en privatpraktiserende hjertespesialist, så får han fint 5-6000 kroner ut av en time, siden det tas ultralyd, sykkeltest, osv. Tilsvarende for en ØNH-lege kan det godt koste 2.500-3.000 kr for en time, pluss undersøkelser. En psykiater kan ikke ta mer enn 1300-1600 kr. De som etter min mening er mest overbetalt i helsevesenet, er fastleger. 0 Siter
Kayia Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Min psykiater har akkurat fått seg et nytt kontor med nye møbler, fin utsikt etc. og jeg lurer på om det er vanlig/greit å gi innflytningsgave i en slik situasjon? Isåfall har dere noen tips på noe jeg kan gi? Merker jeg ble veldig usikker på hva jeg burde gjøre. Vennlig hilsen Anonymous poster hash: c82c9...fd2 Min psykiater har akkurat fått seg et nytt kontor med nye møbler, fin utsikt etc. og jeg lurer på om det er vanlig/greit å gi innflytningsgave i en slik situasjon? Isåfall har dere noen tips på noe jeg kan gi? Merker jeg ble veldig usikker på hva jeg burde gjøre. Vennlig hilsen Anonymous poster hash: c82c9...fd2 Dette blir en kjempekostbar uke for meg. Først flyttet tannlegen inn i nye lokaler, så gjorde de om i hallen på treningssenteret, og nå har sannelig nærbutikken utvidet også. Fint og flott alle steder. :-p Neida, jeg tuller selvfølgelig, det hadde ikke falt meg inn at jeg som kunde skal kjøpe gave i sånne tilfeller. Du er pasient, og trenger heller ikke gi en gave (om du ikke absolutt vil, men da hadde du neppe spurt her). Slik jeg ser det er det mer enn nok at du sier "Gratulerer med nye lokaler, her var det jo både lyst og fint" eller noe lignende. 0 Siter
påskelilje Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Nei, det hadde ikke falt meg inn. Hadde nok syntes det var temmelig kleint å overrekke en innflyttingsgave til lege, psykiater, tannlege eller andre jeg er pasient av. Holder absolutt med det Kayia sier: "Så fint du har fått det!" eller liknende. 0 Siter
frosken Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Min psykiater har akkurat fått seg et nytt kontor med nye møbler, fin utsikt etc. og jeg lurer på om det er vanlig/greit å gi innflytningsgave i en slik situasjon? Isåfall har dere noen tips på noe jeg kan gi? Merker jeg ble veldig usikker på hva jeg burde gjøre. Vennlig hilsen Anonymous poster hash: c82c9...fd2 Jeg ville nok valgt å ikke gi noen innflyttingsgave hvis jeg var deg. Det kan fort bli litt kleint. Det vil kanskje også bli slik at du blir opptatt av om psykiateren likte gaven eller ikke, at du legger merke til om gaven blir stående synlig på kontoret (hvis du gir en blomst, en pyntegjenstand osv). 0 Siter
Gondor Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Enig med Kayia. En behandler vil sette pris på om du ser deg rundt i det nye lokalet og kommenterer det.Jeg gav en gang psykologen kompliment for sokkene hans. Da lo han godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.