Gå til innhold

vonde tanker jeg kjenner igjen fra manien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har tanker i hodet om at jeg vil gå med kniv og rope jihad og skremme de som er kledd som spøkelseskladden og stempler meg som kaffirhore

kanskje lese koranen vil roe meg ned

sov dårlig i natt, det utløste det. hvordan takle slike tanker.

Anonymous poster hash: 971fb...30b
AnonymBruker
Skrevet

Gikk ned i boden og hentet et eksemplar av koranen og føler Satan følger etter meg :(

AnonymBruker
Skrevet

Ring lege NÅ!!! 

Anonymous poster hash: b631b...0ba
Skrevet

jeg har tanker i hodet om at jeg vil gå med kniv og rope jihad og skremme de som er kledd som spøkelseskladden og stempler meg som kaffirhore

kanskje lese koranen vil roe meg ned

sov dårlig i natt, det utløste det. hvordan takle slike tanker.

Går det bedre med deg nå?

AnonymBruker
Skrevet

Lese koranen vil gjøre alt annet enn å roe deg ned.

Anonymous poster hash: b83e8...bba
AnonymBruker
Skrevet

Går det bedre med deg nå?

Ja, men søvnen har opphørt. Fikk Imovane av fastlegen, men den virket bare i to timer. Kanskje jeg burde ta en til?

Skrevet

Ja, men søvnen har opphørt. Fikk Imovane av fastlegen, men den virket bare i to timer. Kanskje jeg burde ta en til?

Søvn er svært viktig for deg! Synes du skal kontakte din psykiater i dag og forklare hvordan du har det. Du trenger sannsynligvis noe som gjør at du sover gjennom natten, imovane hjelper jo primært kun til med innsovning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...