AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 jeg har tanker i hodet om at jeg vil gå med kniv og rope jihad og skremme de som er kledd som spøkelseskladden og stempler meg som kaffirhore kanskje lese koranen vil roe meg ned sov dårlig i natt, det utløste det. hvordan takle slike tanker. Anonymous poster hash: 971fb...30b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Gikk ned i boden og hentet et eksemplar av koranen og føler Satan følger etter meg Anonymous poster hash: 971fb...30b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Ring lege NÅ!!! Anonymous poster hash: b631b...0ba 0 Siter
frosken Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 jeg har tanker i hodet om at jeg vil gå med kniv og rope jihad og skremme de som er kledd som spøkelseskladden og stempler meg som kaffirhore kanskje lese koranen vil roe meg ned sov dårlig i natt, det utløste det. hvordan takle slike tanker. Anonymous poster hash: 971fb...30b Går det bedre med deg nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Lese koranen vil gjøre alt annet enn å roe deg ned. Anonymous poster hash: b83e8...bba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Går det bedre med deg nå? Ja, men søvnen har opphørt. Fikk Imovane av fastlegen, men den virket bare i to timer. Kanskje jeg burde ta en til? Anonymous poster hash: 971fb...30b 0 Siter
frosken Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Ja, men søvnen har opphørt. Fikk Imovane av fastlegen, men den virket bare i to timer. Kanskje jeg burde ta en til? Anonymous poster hash: 971fb...30b Søvn er svært viktig for deg! Synes du skal kontakte din psykiater i dag og forklare hvordan du har det. Du trenger sannsynligvis noe som gjør at du sover gjennom natten, imovane hjelper jo primært kun til med innsovning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.