Gå til innhold

Trives med å skade

Anbefalte innlegg

DexterMorgan
Skrevet

Er det noen som trives med å skade andre mennesker og dyr her? Finnes det behandlinger for det eller er man slik for alltid ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker du å skade andre? Gjør du det også? Håper ikke du lever ut slike ønsker.

Anonymous poster hash: 3c980...24b

christensen1365381166
Skrevet

Er det noen som trives med å skade andre mennesker og dyr her? Finnes det behandlinger for det eller er man slik for alltid ?

Det høres ganske psykt ut.

Skrevet

Dersom klienten er motivert for behandling, og hardt arbeid, er mye mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Om du trives med det eller om det er kun et spørsmål om andre gjør det, er det likevel et viktig spørsmål å tørre å diskutere.

Mange mennesker liker å plage andre, det starter alltid med dyr.

Forklaring på hvorfor, vet jeg ikke, har jeg ikke.

Jeg tror dette gjelder mange, det er på ulike plan og starter med å være likegyldig og ikke bry seg.

Det starter i hverdagen, og vises på følgende, bryr jeg meg om andres og andres barn?

Da kan man vurderer dette ut i fra om foreldre ser andre enn sine barns behov, eller ei.

Eller bryr jeg meg kun med mine og mitt.

Mange mennesker "tror" de bryr seg, de bryr seg for høflighetssdkyld, de kjenner ikke den dye forpliktelsen som ligger der og gjeler fundamentalt og for alle, det er der skille går.

Anonymous poster hash: 2bff5...a47

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater mennesker som skader dyr og håper du legger deg inn å får hjelp! Om du ønsker å skade noen så skad deg selv og ikke uskyldige andre...Jeg blir så provosert. Å gå løs på forsvarsløse dyr og mennesker må være noe av det feigeste som finnes. Dette kan du gjøre noe med om du virkelig går inn for det og får terapi. Jeg skjønner at du er et sykt menneske, men det er likevel ikke noen unnskyldning for å gjøre andre noe vondt. 

Anonymous poster hash: df5c3...606
slabbedask
Skrevet

Du har funnet et passende nick i hvertfall!

stjernestøv
Skrevet

Det er iallefall en begynnelse at du ønsker å forandre på det, da er det håp. Det finnes sikkert hjelp, det burde det. Blir alltid skremt når jeg ser barn skade dyr, for det utvikler seg ofte til å ville skade mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...