AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Når man synes det er kleint med samtalen i stolen hos frisøren, og man føler seg litt urolig for at frisøren spør om for personlige ting, og at man da ikke vet hva man skal si? Og man føler seg lettet når man har betalt og skal gå.Anonymous poster hash: 83cc8...f83 0 Siter
dedalo Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Når man synes det er kleint med samtalen i stolen hos frisøren, og man føler seg litt urolig for at frisøren spør om for personlige ting, og at man da ikke vet hva man skal si? Og man føler seg lettet når man har betalt og skal gå.Anonymous poster hash: 83cc8...f83 Kanskje du er en veldig "privat" person bare? Litt introvert muligens. Man må vel ikke lide av sosial angst fordi man ikke har lyst til å dele sitt liv med en fremmed? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Når man synes det er kleint med samtalen i stolen hos frisøren, og man føler seg litt urolig for at frisøren spør om for personlige ting, og at man da ikke vet hva man skal si? Og man føler seg lettet når man har betalt og skal gå.Anonymous poster hash: 83cc8...f83 Dette må da være helt greit og normalt. Noen ganger prater jeg hos frisøren, andre ganger ikke. Hvis jeg er sliten og ikke har lyst til å svare blir jeg litt stresset, men hva så. Man sitter ikke i den stolen så veldig lenge. Skravlete drosjesjåfører er det verste jeg vet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mai 2014 Skrevet 4. mai 2014 Om det ikke er mer enn dette, kvalifiserer det ikke for en diagnose eller kalle det sykdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.