AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 Skrevet 5. mai 2014 Takk for kloke råd. Jeg merker at jeg er glad for at jeg sendte inn spørsmål her, da jeg har fått så mange råd, og kommentarer på hva jeg burde gjøre med dette problemet. Jeg er veldig takknemlig for det. Får forsøke å begynne i den andre enden, ikke med uærligheten kanskje. Men det er jo ikke veldig flatterende for andre å høre at jeg er redd i deres selskap, at jeg på en måte ikke stoler på dem. For det har egentlig ikke noe med dem å gjøre, jeg vet at de er utrolig fine og rause mennesker. Du har nok rett i at dette påvirker meg mer enn det som er bra. Jeg holder meg mest for meg selv, men blir med andre hvis de spør meg. Dette gjør at jeg ikke har så mange venner, og at jeg har mistet flere på grunn av at jeg ikke tør å holde kontakten med dem. Jeg er også redd for å ta kontakt med familien, da jeg ikke vil plage dem, eller skuffe dem. Synes du det er greit å sende en melding først og forklare litt hvis man skal ta dette opp med en venninne? Eller blir det bare feigt? Jeg tenker at hvis jeg gjør det, vil det ikke være noen vei tilbake, og det vil være ute. Jeg får gruble litt på hva jeg skal gjøre, men jeg ser nå at noe må gjøres. Anonymous poster hash: 30c68...76c 0 Siter
frosken Skrevet 5. mai 2014 Skrevet 5. mai 2014 Du kan godt sende en melding på forhånd, slik at du stopper deg selv fra å trekke deg i siste liten:-) Folk flest vil nok forstå at dette er et problem som handler om deg og ikke dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.