Gondor Skrevet 4. mai 2014 Skrevet 4. mai 2014 Bake boller og kanelsnurrer og nyte duftenStelle med planter og nyte synet av demGå en tur i skogen og nyte naturenGå en tur på stranden og plukke skjell og se hvor vakre de erSende en hyggelig sms til en venninne fordi du vet det vil gjøre henne gladSmile (det hjelper selv om man i begynnelsen kanskje må klistre det på seg)Kose med kattenLytte til god musikkOg ikke minst, lete etter alt man kan være takknemlig over 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 Skrevet 4. mai 2014 Bake boller og kanelsnurrer og nyte duften Stelle med planter og nyte synet av dem Gå en tur i skogen og nyte naturen Gå en tur på stranden og plukke skjell og se hvor vakre de er Sende en hyggelig sms til en venninne fordi du vet det vil gjøre henne glad Smile (det hjelper selv om man i begynnelsen kanskje må klistre det på seg) Kose med katten Lytte til god musikk Og ikke minst, lete etter alt man kan være takknemlig over Hva hjelper det når livet er et levende helvete? Anonymous poster hash: c3579...f71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 Skrevet 4. mai 2014 SSRI er meget effektivt i en del tilfeller.Anonymous poster hash: 17222...9a8 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 4. mai 2014 Skrevet 4. mai 2014 Jeg fikk hilse på både en hund og en katt på min rusletur i dag. Spiste noe jeg ikke har spist før, og skal prøve en ny smoothieoppskrift. Krangler med fremmede på nettet. Går ned i vekt uten å anstrenge meg. Passe mange sosiale hendelser. Bor sentralt og stille. Livet er bra. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Skrevet 4. mai 2014 Hva hjelper det når livet er et levende helvete?Anonymous poster hash: c3579...f71 Jeg skjønner hva du mener, men jeg snakker kun om dårlig humør, ikke depresjoner, noian, psykoser, sterk angst etc. Da forholder det seg anderledes.Nå er jeg i den heldige posisjon at jeg for tiden er helt frisk, men selv da kan man henge med hodet og ikke se alt det vakre i livet. Er man frisk, er man i en helt annen posisjon til å velge sinnstilstand. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mai 2014 Skrevet 4. mai 2014 Se en god komedie Det gjorde jeg i går når humøret ikke var på topp, men da lo jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.