iAnonym Skrevet 6. mai 2014 Skrevet 6. mai 2014 Jeg finner ingen "sammenheng" i hvordan jeg oppfører meg, hva jeg sier og tenker og føler... Det er nok ikke det heller. 0 Siter
frosken Skrevet 6. mai 2014 Skrevet 6. mai 2014 Jeg synes du skal sørge for å slutte med misbruket av dol som du gjennomfører i perioder. Du trenger ikke vite hvorfor du gjør det du gjør, du trenger bare å slutte med det. 0 Siter
iAnonym Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Skrevet 6. mai 2014 Jeg synes du skal sørge for å slutte med misbruket av dol som du gjennomfører i perioder. Du trenger ikke vite hvorfor du gjør det du gjør, du trenger bare å slutte med det. Ja, men livet er ikke bra, og jeg føler jeg må ha det. 0 Siter
frosken Skrevet 6. mai 2014 Skrevet 6. mai 2014 Ja, men livet er ikke bra, og jeg føler jeg må ha det. Livet ditt blir da vel ikke bedre av at du oppfører deg dårlig? Jeg ville ha trodd at du trengte å bygge opp - og ikke ned - selvfølelsen din. 0 Siter
iAnonym Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Skrevet 6. mai 2014 Livet ditt blir da vel ikke bedre av at du oppfører deg dårlig? Jeg ville ha trodd at du trengte å bygge opp - og ikke ned - selvfølelsen din. Blir vel som et rusmiddel. Det føles som en rus, og. 0 Siter
iAnonym Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Skrevet 7. mai 2014 Har tanker om at jeg bør ta livet mitt, slik at folk vil forstå jeg ikke er fornøyd med meg selv og at jeg ikke er en svindler. Det er bare noe jeg grubler på, ikke realistisk... men jeg liker den grublingen, for det gir meg en følelse av at jeg ikke er fornøyd med meg selv og ikke er en svindler. Hjernen er en rar maskin... 0 Siter
ISW Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Jeg synes dine DOL-besøk følger en merkelig syklus 1. Du oppretter et nytt nick og svarer veldig bra på tråder i noen dager. 2. Du blir provosert over ett eller annet svar fra NHD 3. Du begynner å hate på NHD og føler det som din plikt å korrigere han. 4. Du starter egne tråder om diverse aspekter rundt medisinering 5. Du svarer rart på andres tråder 6. Du starter å poste innlegg sent på kvelden om svindel, NAV, dårlig liv, osv. 7. Du blir utestengt fra DOL Dette mønsteret har gjentatt seg 8-10 ganger siden jeg kom hit. Jeg tror det er på tide å bryte ut av det snart. 0 Siter
iAnonym Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Skrevet 7. mai 2014 Hehehe. Føler du deg intelligent etter å ha "unraveled" en syklus i mitt liv? Eller oppkonstruert er vel et mer passende ord... videre, hvorfor skriver du på nøyaktig samme form som NHD? Jeg mener, med nummerering av punkter og knappe, ordtette setninger som gir et inntrykk av at det en sier er veloverveid og nøkternt? Det morsomte her er jo ekspertsvarstatusen du har fått. Det er søtt... Først kommer du med en NHD-gest, med tanke på form og innhold her. Så leveres det ut klapp på ryggen. 0 Siter
ISW Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Hehehe. Føler du deg intelligent etter å ha "unraveled" en syklus i mitt liv? Eller oppkonstruert er vel et mer passende ord... videre, hvorfor skriver du på nøyaktig samme form som NHD? Jeg mener, med nummerering av punkter og knappe, ordtette setninger som gir et inntrykk av at det en sier er veloverveid og nøkternt? Det morsomte her er jo ekspertsvarstatusen du har fått. Det er søtt... Først kommer du med en NHD-gest, med tanke på form og innhold her. Så leveres det ut klapp på ryggen. Det er litt påfallende med slike sykluser her på DOL. Hvis du føler at det samsvarer med perioder i livet ditt, burde du kanskje ta det opp med behandleren din. Jeg mener ingenting vondt med innlegget mitt. 0 Siter
iAnonym Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Skrevet 7. mai 2014 Jeg mener ingenting vondt med innlegget mitt. Neida, det mente jeg ikke. Men du kunne sagt "slutt med dette tullet". Det finnes ingen "syklus". Men ja, jeg skal slutte. Logger meg av nå og kommer aldri tilbake. Så får dere klare dere uten mine berikelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Hehehe. Føler du deg intelligent etter å ha "unraveled" en syklus i mitt liv? Eller oppkonstruert er vel et mer passende ord... videre, hvorfor skriver du på nøyaktig samme form som NHD? Jeg mener, med nummerering av punkter og knappe, ordtette setninger som gir et inntrykk av at det en sier er veloverveid og nøkternt? Det morsomte her er jo ekspertsvarstatusen du har fått. Det er søtt... Først kommer du med en NHD-gest, med tanke på form og innhold her. Så leveres det ut klapp på ryggen. Men listen var ganske spot-on da. Anonymous poster hash: eb058...a14 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.