AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Hei! Er student og bor i Tromsø. Kunne godt trengt psykolog eller noen proffesjonelle å snakke med. Men hvordan går jeg fram? Ønsker helst ikke gå via lege, da min fastlege er i hjemkommunen og tenker det er en langprossess med henvisninger etc. Betaler gjerne for dette selv. Har prøvd å google men kan ikke finne noe annet enn telefon nr...... Anonymous poster hash: 47b22...be2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Anbefalt.no Anonymous poster hash: 6b5b2...947 0 Siter
XbellaX Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hei! Er student og bor i Tromsø. Kunne godt trengt psykolog eller noen proffesjonelle å snakke med. Men hvordan går jeg fram? Ønsker helst ikke gå via lege, da min fastlege er i hjemkommunen og tenker det er en langprossess med henvisninger etc. Betaler gjerne for dette selv. Har prøvd å google men kan ikke finne noe annet enn telefon nr...... Anonymous poster hash: 47b22...be2 Kanskje studiestedet noen rådgivningstjeneste? Jeg synes du bør revurdere å kontakte legen din, å betale selv kan fort bli svindyrt, som student antar jeg du ikke trenger flere økonomiske belastninger enn du har. Går du gjennom din lege betaler du kun opp til egenandelen på litt over 2000 kr per år. Vedkommende kan finne en behandler for deg, eller du kan be din lege skrive en åpen henvisning og sende denne til deg, denne legger du ved en søknad til de terapeutene du kunne tenke deg å begynne hos. Full liste over behandlere og adr. finner du på Helfo sine sider. Om du likevel ønsker å betale selv kan du både bruke helfo sine sider samt telefonkatalogen. Noen ønsker kun å ringe, andre velger å sende en skriftlig søknad, andre igjen velger begge deler. Endret 8. mai 2014 av XbellaX 0 Siter
frosken Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Hei! Er student og bor i Tromsø. Kunne godt trengt psykolog eller noen proffesjonelle å snakke med. Men hvordan går jeg fram? Ønsker helst ikke gå via lege, da min fastlege er i hjemkommunen og tenker det er en langprossess med henvisninger etc. Betaler gjerne for dette selv. Har prøvd å google men kan ikke finne noe annet enn telefon nr...... Anonymous poster hash: 47b22...be2 Kanskje du kan få noen gode råd her: http://samskipnaden.no/radgiving 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.