AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er ekstremt plaget av dissosiasjon. Det jeg lurer på er om zoloft kan hjelpe på dette? Går nå på 50 mg, men kanskje jeg bør øke? Takknemlig for svar.Anonymous poster hash: 18bff...a7c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 Det er ukjent for meg at medisiner har effekt på dissosiasjon. Hvis du derimot har en angstlidelse eller depresjon som trigger dissosiasjonen, kan doseøkning gi positive resultater. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 Det er ukjent for meg at medisiner har effekt på dissosiasjon. Hvis du derimot har en angstlidelse eller depresjon som trigger dissosiasjonen, kan doseøkning gi positive resultater. Jeg sliter veldig mye med angst, både generell og panikk. Jeg har angst når jeg dissossierer, alltid. Jeg får altså angst av dissosiasjon. Jeg sliter også med depresjon. Opplever at Seroquel ved behov hjelper mot dissosiasjon. Tror du, ut i fra dette, at zoloft da kan hjelpe litt på dissosiasjon? Og tusen takk for svar Anonymous poster hash: 18bff...a7c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 Ja, fordi Zoloft hjelper både mot generell angst, panikkangst og depresjon. Men som sagt ikke direkte mot dissosiasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 Ja, fordi Zoloft hjelper både mot generell angst, panikkangst og depresjon. Men som sagt ikke direkte mot dissosiasjon. Ok, da satser jeg på at doseøkning vil hjelpe meg :-) takk for svar :-)Anonymous poster hash: 18bff...a7c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.