Gå til innhold

Er dette et psykiatrisk symptom?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noe er et psykiatrisk symptom. Jeg er sånn at jeg kan bli superengasjert i en sak, og ha en type mening som jeg brenner veldig for og føles riktig. Det er nå så. Det jeg er litt skeptisk til, er når jeg etter en liten beite begynner å tvile veldig på alt jeg har ment. Jeg skifter ikke mening, men jeg blir bare så tvilende og usikker på hva som er rett. Jeg syns det er merkelig at jeg skifter mellom å føle meg "opplyst" til å etterpå bare føle forvirring.

Spør ikke om jeg er syk pga. dette, kun om det er et symptom på noe. Ev. også hva det heter - hva som kan forklare denne "personligheten"? Det kan vel ikke være normalt, i alle fall ikke i den store graden jeg føler jeg "har" det...

Sånn jeg opplever meg selv, så er jeg ikke "hel".

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noe er et psykiatrisk symptom. Jeg er sånn at jeg kan bli superengasjert i en sak, og ha en type mening som jeg brenner veldig for og føles riktig. Det er nå så. Det jeg er litt skeptisk til, er når jeg etter en liten beite begynner å tvile veldig på alt jeg har ment. Jeg skifter ikke mening, men jeg blir bare så tvilende og usikker på hva som er rett. Jeg syns det er merkelig at jeg skifter mellom å føle meg "opplyst" til å etterpå bare føle forvirring.

Spør ikke om jeg er syk pga. dette, kun om det er et symptom på noe. Ev. også hva det heter - hva som kan forklare denne "personligheten"? Det kan vel ikke være normalt, i alle fall ikke i den store graden jeg føler jeg "har" det...

Sånn jeg opplever meg selv, så er jeg ikke "hel".

Har det slik selv. Håper det er normalt?

Anonymous poster hash: 6c999...329

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette veldig vanlig? Jeg har det også slik. Er det ikke noe som heter at jo mer man vet desto bedre forstår man hvor lite man vet? 

Anonymous poster hash: cc45d...049
stjernestøv
Skrevet

Er det ikke noe som heter at jo mer man vet desto bedre forstår man hvor lite man vet? 

Anonymous poster hash: cc45d...049

Der sa du det jeg mente :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...