Gjest Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 Heisann. Jeg lurer litt på om du kan si noe helt generelt om hva serumverdien av Lamictal bør ligge på for sånne som meg. Jeg har aldri vært manisk. Det jeg sliter mest med tror jeg er lavt stemningsleie og treghet. Men det svinger endel, så det skjer at jeg drømmer og legger store planer (som jeg etterhvert gir opp). Jeg syns humøret svinger endel innenfor hver dag og - det kommer av på hva som skjer i løpet av den dagen. Noen ganger blir jeg euforisk og prater som en foss, og da digger jeg meg selv kjenner jeg. Men jeg isolerer meg og da er jeg jo mutt og har det ikke noe bra med meg selv. Jeg har i perioder mye aggresjon mot folk rundt meg, selv om jeg ikke viser det. Da jeg var innlagt hadde jeg en periode med utagering i form av krangling med ansatte og uttesting av grenser... ente opp med å skade meg og. Men dette er ikke problemer jeg har i det daglige - jeg reagerte bare dårlig på innleggelsen (kanskje siden jeg lever et veldig kjedelig og ensomt liv ellers). Så at det skulle være serumverdie fra 10-50, men hvor tror du jeg bør ligge, om det egentlig er mulig å si noe generelt om dette, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.