Gå til innhold

Måtte slutte på Tolvon og er blitt dårligere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på Tolvon i en drøy måned. Har brukt 30 mg hele tiden. Jeg måtte slutte tidligere i uka på grunn av en voldsom vektoppgang. Sluttet på dagen etter avtale med lege på DPS.

Depresjonen har imidlertid blitt verre etter jeg sluttet. :-( Ser veldig mørkt på ting, føler ingen glede over ting etc. Depresjonen er bare veldig tung og vond for tiden. Skjønner ikke hvordan jeg skal bli bedre.:-(

Håper noen kan svare meg.

(Skal til samtale på DPS til uka og skal selvsagt ta dette opp der).

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes mange andre antidepressiva som du kan bruke. Ble du ikke tilbudt noen av dem?

Skrevet

Nei, jeg ble ikke tilbudt noe annet. Men endringen ble gjort pr tlf via min behandler. Vurderer å ringe min behandler på mandag for å si hvordan formen er, slik at det kan vurderes ny medisin når jeg har time på onsdag. Høres ikke det greit ut?

Jeg går på 10 mg Escitalopram, som jeg har gjort snart i 2 måneder. Ellers går jeg på 300 mg Lamictal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...