Fiskemamma Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Har gått på Tolvon i en drøy måned. Har brukt 30 mg hele tiden. Jeg måtte slutte tidligere i uka på grunn av en voldsom vektoppgang. Sluttet på dagen etter avtale med lege på DPS. Depresjonen har imidlertid blitt verre etter jeg sluttet. :-( Ser veldig mørkt på ting, føler ingen glede over ting etc. Depresjonen er bare veldig tung og vond for tiden. Skjønner ikke hvordan jeg skal bli bedre.:-( Håper noen kan svare meg. (Skal til samtale på DPS til uka og skal selvsagt ta dette opp der). 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Det finnes mange andre antidepressiva som du kan bruke. Ble du ikke tilbudt noen av dem? 0 Siter
Fiskemamma Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Skrevet 10. mai 2014 Nei, jeg ble ikke tilbudt noe annet. Men endringen ble gjort pr tlf via min behandler. Vurderer å ringe min behandler på mandag for å si hvordan formen er, slik at det kan vurderes ny medisin når jeg har time på onsdag. Høres ikke det greit ut? Jeg går på 10 mg Escitalopram, som jeg har gjort snart i 2 måneder. Ellers går jeg på 300 mg Lamictal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.