Gå til innhold

Serumverdispørsmål (igjen)

Anbefalte innlegg

YoplaitDouble
Skrevet (endret)

Hei Nils Håvard, jeg er veldig takknemlig om du svarer meg på dette  :)

Jeg er over på Efexor fra Cipralex som vi aldri fikk høyt nok.

1) Er det noen automatikk i at jeg vil få lave serumverdier av Efexor også, siden jeg slet med dette på Cipralex og Zoloft? Jeg tok prøve i går, og ser veldig frem til å vite resultatet.

2) Hva tror du er sannsynligheten for at jeg får lave verdier på Efexor også? Jeg har fått det på Cipralex og Zoloft, men ikke på Tolvon. Og vi snakker ikke "litt" lavt, men ca 6x lavere enn gjennomsnittet... Jeg går og bekymrer meg for at dette igjen blir et problem.

3) Jeg er på dag 10 på 150mg Efexor nå. Hittil ingen effekt, men rimelig mye angst, lite overskudd og tunge tanker. Veldig mye uro i kroppen. Jeg regner med dette burde være borte om en ukes tid nå. Hvor lenge etter doseendringen bør jeg merke effekt?

4) Hva gjør jeg om jeg ender opp med lave verdier her også? Det er ikke så mye igjen å prøve nå.

Endret av YoplaitDouble

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...