AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 Skrevet 11. mai 2014 For noen mnd siden ble alle mine medisiner tatt bort under en sykehuseinnleggelse.Fordi jeg hadde stått på maaaange ulike typer antidepressiva/antipsykotikum/søvnmidler uten spesiell effekt. Jeg var da innlagt ganske lenge (7 uker), og etter utskrivelse hadde jeg det egentlig sånn ganske greit.Men de siste mnd har jeg fått det tiltakende vanskelig. Nå er jeg inne i et galt mønster, og klarer ikke helt snu. Jeg sover ekstremt lite (1-3 timer), blir kvalm, spiser lite. Jeg er ekstremt sliten, og har mye tanker som ikke er bra. Jeg har lyst å gi opp. Jeg føler jeg har prøvd alt nå, og at det beste for alle ville være om jeg bare ble borte. Jeg går i behandling 2 x i uka til psykolog, og var også hos en psykiater denne uka mtp medisinering for søvn og depresjon. Depresjons-scoren min er høy (49). Jeg har diagnose anorexia atypisk, PTSD /uspes.dissosiativ lidelse, tilbakevendende depresjon. Jeg kjenner at jeg nå er litt usikker ang oppstart av nye medisiner igjen.. Det er ikke klart hvilke type evt. Det er mer eller mindre avgjort at jeg skal starte med ECT behandling, så sant sykehuset ikke har noe imot det. Har fått dette før, med effekt. Men da har jeg også vært innlagt OG medisinert samtidig. Jeg er så redd for at jeg aldri blir bra. Kan jeg i det hele tatt bli frisk? Vil ECT hjelpe uten medisiner i tillegg? Klarer jeg å være hjemme under denne behandlingen? Hvor fort vil ect hjelpe, og hvor lengevarer virkningen evt uten medisiner? Jeg har prøvd mange medisiner ( remeron, lamictal, wellbutrin, cipramil, noritren, litium, sarotex + alle de vanlige beroligende og søvnmedikamenter). Jeg er så veldig sliten, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har to barn, så jeg er liksom avhengig av å fungere til enhver tid her hjemme. Anonymous poster hash: e6beb...b40 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Er det noen som har noen liknende erfaring? Anonymous poster hash: e6beb...b40 0 Siter
FGT Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Dette temaet har berørt meg tidligere, og det er ikke enkelt. 0 Siter
larimar Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har en del av de samme problemene. Det er ikke enkelt. Har også prøvd en del forskjellige medisiner uten noe særlig effekt. Har desverre ikke noe tro på at jeg kan bli frisk. Jeg har ikke lyst til å bli frisk fra anoreksi heller. Har hørt en del bra om ECT da, og om du har hatt god effekt av det tidligere så er det vel stor sjangse for at det fungerer igjen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.