Gå til innhold

nettopp utskrevet fra psyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,jeg har vært innlagt på psyk i 7 uker nå,ble utskrevet idag og skal tilbake i jobb imorgen.kjenner jo at det er litt skummelt men gleder meg og.

mitt spørsmål er;jeg går på remeron 30ml og har gått på 30ml wallergan og lurer på om jeg burde slutte helt med wallergan?er redd for å ha hangover imorgen da jeg ska begynne å stå opp 05.45 igjen,og når jeg har vært innlagt har jeg jo som regel ikke våknet før i 09.00 tiden.noen som har erfaring med disse? vil jo ikke komme uopplagt på jobb.

hilsen

Skrevet

hei,jeg har vært innlagt på psyk i 7 uker nå,ble utskrevet idag og skal tilbake i jobb imorgen.kjenner jo at det er litt skummelt men gleder meg og.

mitt spørsmål er;jeg går på remeron 30ml og har gått på 30ml wallergan og lurer på om jeg burde slutte helt med wallergan?er redd for å ha hangover imorgen da jeg ska begynne å stå opp 05.45 igjen,og når jeg har vært innlagt har jeg jo som regel ikke våknet før i 09.00 tiden.noen som har erfaring med disse? vil jo ikke komme uopplagt på jobb.

hilsen

Hvordan er søvnen din uten vallergan? Kanskje løsningen kan være å ta dem tidligere?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er i hvert fall helt ufarlig å prøve uten Vallergan,

Skrevet

Hvordan er søvnen din uten vallergan? Kanskje løsningen kan være å ta dem tidligere?

turte ikke ta mer enn 20ml vallergan igår,men sov nesten ingenting i natt. men det kan jo være fordi jeg grublet endel og var så redd for å forsove meg :) kjenne at jeg er veldig trett nå og legger meg nok 20.00 idag. ska prøve med 20ml i dag og og se om det bare var ett engangstilfelle :)og hadde ikke noe hangover idag :)

Skrevet

Det er i hvert fall helt ufarlig å prøve uten Vallergan,

he he det e helt sant,tror jeg prøver meg uten jeg :) e vel ingen vits å ta vallergan når jeg er trøtt uansett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...