villakulla Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 hei,jeg har vært innlagt på psyk i 7 uker nå,ble utskrevet idag og skal tilbake i jobb imorgen.kjenner jo at det er litt skummelt men gleder meg og. mitt spørsmål er;jeg går på remeron 30ml og har gått på 30ml wallergan og lurer på om jeg burde slutte helt med wallergan?er redd for å ha hangover imorgen da jeg ska begynne å stå opp 05.45 igjen,og når jeg har vært innlagt har jeg jo som regel ikke våknet før i 09.00 tiden.noen som har erfaring med disse? vil jo ikke komme uopplagt på jobb. hilsen 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 hei,jeg har vært innlagt på psyk i 7 uker nå,ble utskrevet idag og skal tilbake i jobb imorgen.kjenner jo at det er litt skummelt men gleder meg og. mitt spørsmål er;jeg går på remeron 30ml og har gått på 30ml wallergan og lurer på om jeg burde slutte helt med wallergan?er redd for å ha hangover imorgen da jeg ska begynne å stå opp 05.45 igjen,og når jeg har vært innlagt har jeg jo som regel ikke våknet før i 09.00 tiden.noen som har erfaring med disse? vil jo ikke komme uopplagt på jobb. hilsen Hvordan er søvnen din uten vallergan? Kanskje løsningen kan være å ta dem tidligere? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Det er i hvert fall helt ufarlig å prøve uten Vallergan, 0 Siter
villakulla Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Skrevet 14. mai 2014 Hvordan er søvnen din uten vallergan? Kanskje løsningen kan være å ta dem tidligere? turte ikke ta mer enn 20ml vallergan igår,men sov nesten ingenting i natt. men det kan jo være fordi jeg grublet endel og var så redd for å forsove meg kjenne at jeg er veldig trett nå og legger meg nok 20.00 idag. ska prøve med 20ml i dag og og se om det bare var ett engangstilfelle :)og hadde ikke noe hangover idag 0 Siter
villakulla Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Skrevet 14. mai 2014 Det er i hvert fall helt ufarlig å prøve uten Vallergan, he he det e helt sant,tror jeg prøver meg uten jeg e vel ingen vits å ta vallergan når jeg er trøtt uansett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.