Gå til innhold

Film?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Noen som kan anbefale en bra film som er på netflix, home2you eller hbo nordic?

Videoannonse
Annonse
gamle_blakken
Skrevet

En fiende å dø for, Rottenetter, Religulous, Jesus Camp.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Er det på netflix?

Det var det, takk :)

Endret av stjernestøv
Skrevet

Ikke film men fortjener å bli nevnt, -Nurse Jackie. 

stjernestøv
Skrevet

Ikke film men fortjener å bli nevnt, -Nurse Jackie. 

Jeg liker dokumentarer også hvis det er det :)

stjernestøv
Skrevet

Jesus camp var ikke noe for meg, det er jo hjernevasking?

Jeg liker Harry Potter. Er du kristen?

gamle_blakken
Skrevet

Jesus camp var ikke noe for meg, det er jo hjernevasking?

Hæ? Den avslører jo hjernevaskingen til disse gale kristenfundamentalistene...

Er du kristen?

Nei, det er jeg virkelig ikke!

DexterMorgan
Skrevet

Det er umulig å anbefale filmer fordi alle liker forskjellige ting =(

stjernestøv
Skrevet

Hæ? Den avslører jo hjernevaskingen til disse gale kristenfundamentalistene...

Nei, det er jeg virkelig ikke!

Ok, trodde du prøvde å omvende meg. Syns synd på de ungene der, der har du mektige krefter. Det er det Illuminati er, folk som vil styre andre folk. Og tenk så mange millioner som tror på dette, var det 80 millioner?

gamle_blakken
Skrevet

Ok, trodde du prøvde å omvende meg. Syns synd på de ungene der, der har du mektige krefter. Det er det Illuminati er, folk som vil styre andre folk. Og tenk så mange millioner som tror på dette, var det 80 millioner?

Nå må du gi deg. "Illuminati" finnes ikke. Og organisert religion har alltid gått ut på å styre og kontrollere andre.

stjernestøv
Skrevet

Det er umulig å anbefale filmer fordi alle liker forskjellige ting =(

Jeg liker masse forskjellig.

stjernestøv
Skrevet

Nå må du gi deg. "Illuminati" finnes ikke. Og organisert religion har alltid gått ut på å styre og kontrollere andre.

Så folk som vil styre andre finnes ikke? Det kalles Illuminati.....eller som jeg heller ville si "styrende krefter og energier". Streke sterke krefter.....se på kina.

stjernestøv
Skrevet

Det vet jeg, men i dag er det noe annet. Da jeg leste dette tenkte jeg "Dette var jo noe bra", og det begynte bra, som noe godt....noe jeg hadde tro på. Men i dag defineres det som noe annet.

Skrevet (endret)

Nok en skrullete konspirasjonsvideo på YouTube med v*e*l*d*i*g dramatisk musikk.

Endret av slabbedask
stjernestøv
Skrevet

Nok en skrullete konspirasjonsvideo på YouTube med v*e*l*d*i*g dramatisk musikk.

Kan ikke si jeg står inne for alt de sier i den videoen, det er så voldsomt. Men jeg tror det er krefter som prøver å styre andre, slik at de ikke skal tenke selv og bli selvstendige individer. Det er en styrt verden, noen forteller hvordan man skal oppføre seg å være hele tiden. Tenker spesiellt på andre land, folket har ikke mye de skulle sagt der. Det vil jeg kalle ødeleggende krefter, her har vi det så "fritt" at vi knapt legger merke til de styrende kreftene, de sniker seg inn på en sleip måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...