Gå til innhold

slagsymptomer bare angst sa psykiateren.

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Ok. Saken er at jeg har aldri angst når nummenhet en på venstre side skjer. Jeg har også hatt migrene på venstre side før.

En lege sa til meg at jeg kunne bli nummen i fjeset av migrene, hvis jeg ikke klarte å smile skulle jeg ringe 113.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville definitivt gått til en lege og bedt om skikkelig utredning. Ikke nevn et ord om at du går til psykiater. Leger har tendenes til å overpsykiatrisere symptomer. Det er viktig at du får en skikkelig utredning.

Jeg kjenner til flere jeg, som ble feildiagnostisert med psykiatriske diagnoser når de faktisk feilte alvorlige fysiske ting. En hadde hjernesvulst (han døde fordi han fikk rett diagnose altfor sent) to jeg kjenner fikk henholdsvis hjerneslag og alvorlig hjertefeil, og begge ble først avvist med psykiske diagnoser før de fikk rett hjelp. Ren flaks at de overlevde.

Jeg ville aldri, aldri stolt på en psykiater når det gjelder fysiske diagnoser.

Anonymous poster hash: 4cb70...b00
Blomsterfluen

Ok. Men jeg blir ikke tatt på alvor fordi mamma og personalet tror heller på psykiateren. Jeg skal prøve å få utredning hos lege neste gang jeg får nummenhet og lammelser. Jeg kan ikke kjøre selv så det blir vanskelig å komme meg til legen uten at personalet går med på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...